Практичний внесок Наталії Харитонової: вирішення психоемоційних викликів у комунікації між цивільними та військовими

Shares

2 лютого 2024 р. у сесійній залі Житомирської міської ради за сприяння управління у справах ветеранів війни Житомирської міської ради пройшла зустріч працівників комунальних служб і практичного психолога, керівниці Центрі соціально-психологічного супроводу та підтримки «PsyLab» Державного університету «Житомирська політехніка» Наталії Харитонової.

Суспільство зіштовхнулося з прірвою в комунікації між цивільними та військовими. І ця прірва щоденно розростається не лише на фоні спілкування цивільні-військові, а почала поширюватись і на установи, які надають послуги населенню.

Як зрозуміти психоемоційний стан клієнтів військових і ветеранів? Надати якісну послугу, вирішити непорозуміння, сумлінно вислухати? Усі ці та інші питання постають перед комунальними службами міста. Адже для цивільного населення на сьогодні стає основним завданням не лише допомагати фронту, а й дбати про те, щоб ми в майбутньому після перемоги не програли мир.

Під час зустрічі були обговорені питання психоемоційного стану як цивільних, так і військових. Учасники зустрічі ставили питання та обговорювали ситуації. Шукали відповіді та виробляли стратегії подальшої ефективної комунікації в такі не легкі для усіх часи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */