Як майбутні вчителі англійської мови успішно реалізували видавничий проєкт?

Shares

«Редакторська скриня» – саме таку назву має навчальний проєкт курсу «Основи видавничо-редакційної діяльності», який успішно реалізували студенти ІІ курсу спеціальності 014 «Середня освіта (Англійська мова і література)» Державного університету «Житомирська політехніка» під керівництвом викладача кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Надії Яблонської.

У виданні представлений широкий діапазон теоретико-практичних матеріалів, які сприяють дослідженню складових видавничої та редакторської діяльності, а також особливості студентського процесу в Державному університеті «Житомирська політехніка».

Якщо бажаєте дізнатися про думки студентів, про особисте життя викладачів, про що розповідає кав’ярня Житомирської політехніки, тоді варто ознайомитись із матеріалами в журналі. Якщо цікавить мистецтво самодисципліни і тайм-менеджменту, як не зійти з розуму, вплив комп’ютерних ігор на студентів та їх навчання або цікавить змагання із прокрастинацією, тоді «Редакторська скриня» буде для вас знахідкою.

Головні рубрики видання:

  • Підтримай себе
  • Житомирська політехніка та її життя
  • Цікаво та корисно
  • Від автора

Особливістю навчального проекту було те, що група студентів «проживала» весь редакторсько-видавничий процес: від написання матеріалу, його редагування, структурування, верстання, коректури до його оприлюднення.

Відповідальний редактор Анастасія Хайлак:

«Цей проєкт дав змогу не лише навчитись редагувати чи писати статті, а також дав змогу покращити співпрацю в групі, знайти щось креативне в собі, щось нове. Я дуже вдячна за цю прекрасну роботу всій групі та нашій викладачці Надії Миколаївні, яка була професійним наставником цього проєкту».

Студентка Глорія Марченко:

«Я є автором двох статей журналу та виконувала роль коректора. Коли ми розпочинали цей проєкт, я не розуміла для чого це мені – майбутній вчительці. Проте, з часом, зрозуміла, що це дуже цінний досвід. Адже вміння писати статті, а також знаходити та виправляти помилки є важливим у викладацькій діяльності. Дуже вдячна за можливість брати участь у такому цікавому й корисному проєкті з дружнім колективом».

Верстальник та дизайнер видання Марія Атаманська:

«Цей проєкт не лише допоміг розвинути власні сильні сторони, а й групову роботу. Для мене як для творчої особистості, це була чудова можливість проявити себе, й отримати поради від професіоналу».

PR менеджер Вадим Петроченко:

«Я щиро вдячний всім, хто приклав зусилля для реалізації проєкту. Робота над журналом дозволила нам подивитися на роботу редакції з іншої точки зору, а саме зануритися в процес виготовлення друкованих видань. Це був насправді неймовірний досвід, який допоміг ставитися уважно до праці, а також цінити її».

Більдредактор журналу Максим Макарчук:

«Для мене писати статті це було взагалі незрозуміло у педагогічній діяльності, однак завдяки професійному підходу нашої викладачки та злагодженості одногрупників, я отримав колосальний досвід за що дуже вдячний».

Завідувач кафедри філософсько-історичних студій та масових комунікацій Вадим Слюсар:

«Надія Миколаївна – це фонтан ідей і на додачу талант менеджера по організації їх втілення. Формування професійних навиків сучасного вчителя передбачає оволодіння такими soft skills як комунікативність, робота в команді, креативність. А проєкт «Редакторська скриня» сприяє їх формуванню. Радий, що у нашому колективі є така фахівчиня, яка вміє зацікавити і навчити, і такі креативні студенти, які видають на-гора високоякісний медіапродукт».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */