Відбулась лекція-дискусія з Ольгою Міщенко на тему «Сучасні технології бенчмаркінгу»

Shares

У фреймі дисциплін «Revenue-менеджмент», «Економіка готелів і ресторанів», 12 грудня 2023 р.,  відбулась лекція-дискусія з Ольгою Міщенко, засновницею Студії гостинності, керівницею проекту Hotel Matrix, на тему «Сучасні технології бенчмаркінгу».

Мова йшла про історію розвитку та теоретичні аспекти revenue  management та складову бенчмаркінгу у його бізнес процесі.

Revenue  management,  або  управління  прибутковістю,  –  це  технологія визначення кращої ціни для забезпечення високої прибутковості готелю  на основі  прогнозування  попиту.  Якщо  говорити  простіше, це:

  • Правильний продукт (Right Product)
  • Правильному гостю (Right Guest)
  • У належний час (Right Time)
  • За правильною ціною (Right Price)
  • Через правильний канал (Right Chanel).

Розглянули revenue  management, як бізнес процес, що включає: позиціювання готелю, бенчмаркінг, стратегічне ціноутворення, бізнес мікс, прогнозування попиту, channel management. Говорили і про практичне застосування revenue  management: розглянули базові метрики готелів.

Бенчмаркінг – це порівняння свого продукту із іншими, пошук кращих рішень на ринку та розробка власного USP. 

Benchmarking – це постійний процес порівняння: продукту, послуг, метрик КРІ. Метою є зрозуміти хто з конкурентів працює ефективніше, зрозуміти причини та внести корективи у свою роботу. 

Як проводити бенчмаркінг:

  • визначити, що саме досліджувати (порівняння) (Product, Service, Tariffs, Positioning, Target Audiences, Tech)
  • визначити конкурентну групу (CompSet)
  • визначити, як збирати дані.

Опанувати revenue management, зібрати і обробити великий масив інформації для невеличкого готелю допомагає програма Hotel Matrix – новий партнерський продукт компанії Expert Solution. Дозволяє аналізувати ринок, порівнювати показники готелю з показниками конкурентів і, на підставі отриманих даних, визначати стратегію розвитку готелю.

Пані Ольга продемонструвала здобувачам як працювати в програмі Hotel Matrix, як оцінювати свій готель на ринку відповідно до конкурентів.

З програмним продуктом Hotel Matrix можна:

  • орієнтуватися в реальному попиті на ринку;
  • визначати чи отримуєте реальні дані по ADR конкурентів;
  • бачите, який дохід від гостя доводиться на ключові послуги конкурентної групи;
  • аналізувати показники свого готелю в розрізі ринку;
  • оцінювати успішність своєї цінової стратегії;
  • визначати напрямки, де готель може заробити більше;
  • вивчати сильні і слабкі сторони роботи готелю;
  • впроваджувати маркетингові стратегії.

Дякуємо пані Ользі за представлення цікавого матеріалу та отримання корисного досвіду для здобувачів та викладачів. Надіємось що в подальшому ці знання стануть джерелом інспірації та розвитку фахівців сфери гостинності. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */