26.10.2023 р. відбулося обговорення ОНП «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент» зі здобувачами наукового ступеня доктор філософії. На зустрічі були присутні здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» спеціальності 073 «Менеджмент» 1 та 2 курсів, гарант ОНП д.е.н., професор ТАРАСЮК Галина, член робочої групи к.е.н., доцент ПАЩЕНКО Ольга, д.е.н., доцент ЮШКЕВИЧ Олена.
Гарант ОНП д.е.н., професор, декан факультету бізнесу та сфери обслуговування ТАРАСЮК Галина представила до розгляду ОНП «Менеджмент». Тарасюк Г. зупинилася на основних її складниках, як-от: мета, фокус, особливості, структурно-логічна схема, а також матриці відповідності програмних компетентностей і забезпечення програмних результатів навчання відповідним компонентам ОНП. Особливу увагу приділено освітнім компонентам й обґрунтуванню змістовного наповнення навчального плану.
Галина ТАРАСЮК акцентувала увагу на тому, що в Житомирській політехніці практикується студентоцентроване навчання, самонавчання, інтерактивні методи навчання, поєднання лекцій, практичних занять із розв’язанням ситуаційних завдань і використанням кейс-методів, ділових ігор, тренінгів, що розвивають лідерські навички й уміння працювати в команді.
Гарант програми акцентувала увагу на наступних питаннях:
- можливість обрання здобувачами дисциплін вільного вибору для формування індивідуальної освітньої траєкторії;
- побудова освітнього процесу відбувається на засадах взаємної поваги і партнерства між його учасниками;
- застосування різних способів подачі матеріалу та гнучке використання різноманітних педагогічних методів;
- залучення стейкхолдерів до коригування змістовного наповнення ОНП;
- залучення здобувачів вищої освіти до формування та оновлення ОНП;
- вибір здобувачами місць проходження практики, тем дисертаційного дослідження;
- надання можливості використання та підтримки неформальної освіти.
Здобувачі наукового ступеня доктор філософії мали змогу висловити свої пропозиції щодо удосконалення освітньо-наукової програми.
Щиро дякуємо здобувачам за приділену увагу, відгуки, конструктивні рекомендації та пропозиції щодо змісту освітньо-наукової програми.