8 листопада 2023 року гостинно відчинив свої двері для студентів Державного університету «Житомирська політехніка» готель «Optima Collection Житомир» які здобувають спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація».
Готель розташований в історичному та діловому центрі Житомира неподалік від Соборної площі. Будівля готелю виконана у стилі класичної західноєвропейської архітектури кінця ХІХ початку XX століття.
На цій захоплюючій екскурсії студенти мали змогу відвідати готель категорії 4*, де керуюча готелем Ніна Весельська та HR-менеджер Анна Мандрик показали, як функціонує готельний бізнес на практиці, розповіли про особливості ведення готельного бізнесу, роботу з персоналом закладу та виклики, які постали в умовах пандемії та воєнного стану. Також, на власних прикладах, поділилися професійним досвідом й оптимістичними поглядами щодо майбутнього готельного та ресторанного бізнесу.
Екскурсія приміщеннями готелю дала змогу студентам ознайомитися з організацією діяльності сервісних служб:
- відділу бронювання;
- службою прийому та розміщення (рецепція);
- номерним фондом готелю;
- конференц-залами;
- ресторанним сервісом (ресторан італійської кухні Primavera, лобі-бар);
- паркінгом.
Під час екскурсії студенти дізнались, що номерний фонд готелю це 62 номери наступних категорій: «Класик Double», «Класик Комфорт», «Стандарт», «Люкс», «Суперіор».
Стандартний для мережі Optima набір послуг: Wi-Fi, room service, щоденний сніданок за системою «шведський стіл».
На першому поверсі готелю розташована невелика затишна кав’ярня, оформлена у стилі ретро. У готелі функціонує місце перебування персоналу та гостей під час тривоги.
Ніна Весельська та Анна Мандрик провели цікаву екскурсію-діалог, в ході якої студенти закріпили знання та отримали бажання професійно розвиватись та ставати активними представниками індустрії гостинності!
Ми вдячні готелю «Optima Collection Житомир», який виступає стейкхолдером Державного університету «Житомирська політехніка» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», за Вашу відкритість, та готовність допомагати у навчанні майбутніх високопрофесійних фахівців готельно-ресторанної справи.