Практичний досвід реалізації маркетингових стратегій: зустріч студентів-маркетологів з провідними фахівцями ТОВ «ДОМІНАНТ-ВУД»

Shares

Відвідування суб’єктів господарювання різних видів економічної діяльності є обов’язковим компонентом практичної підготовки студентів кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій. Так, 13 жовтня 2023 року для студентів групи МА-1 Державного університету «Житомирська політехніка» гостинно відчинили свої двері представники ТОВ «ДОМІНАНТ-ВУД» – амбасадором Житомирщини з виробництва будинків з брусу та інших дерев’яних конструкцій.

Здобувачі освіти на власні очі змогли побачити весь процес обробки деревини – від сушіння брусу до виготовлення конструктивних деталей фасадів майбутніх будинків. Також представники Житомирської політехніки отримали уявлення про екологічно чисте та безвідходне виробництво, адже на підприємстві відбувається переробка відходів у паливні пелети із безпосереднім автоматизованим їх фасуванням у мішки.

Фахівці ТОВ «Домінант-Вуд» Наталя СІРОВАТСЬКА та Руслан
БУРКІВСЬКИЙ ознайомили із ціновими пропозиціями на вироби
підприємства й географією продажів продукції. Окрему увагу було
приділено просуванню виробів у мережі Інтернет та найбільш ефективним  інструментам маркетингу щодо просування продукції
даного сегменту.

Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій висловлює щиру подяку Наталі СІРОВАТСЬКІЙ та Руслану БУРКІВСЬКОМУ за цікаву та змістовну зустріч.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */