20 та 21 лютого відбувся всеукраїнський інтернет-стрім із підведення підсумків за результатами найбільшого світового заходу з розробки ігор Global Game Jam Ukraine 2023.
Під час стріму презентували результати змагань серед усіх команд, що взяли участь від України, оголошувались переможці в номінаціях, відбулося живе спілкування з суддями, з координаторами локацій, з представниками компаній-спонсорів.
Участь у стрімі взяли координатори локацій Вероніка Жук з міста Рівне, локація в компанії-розробнику ігор «Заграва», Марина Граф – місто Житомир, локація в Житомирській політехніці, Надія Завадюк – місто Вінниця, локація в ІТ Step Academy.
Заслухані звернення представників журі:
-
- Олександр Борняков — заступник міністра цифрової трансформації України з питань розвитку IT
- Віктор Козловець – засновник і продюсер команди Saint
- Андрій Лозинський – гейм-дизайнер компанії Galeloft
- Дмитро Дурач – CEO Onix-Systems, Кропивницький
- Влад Плотніков – BP Production, Одеса
- Sophia Aubrey Drake – організаторка конкурсу Big Indie Pitch конференції Pocket Game Connects, Гельсінки, Фінляндія
- Dmitrijus Babičius – інді-розробник з Литви, багаторазовий переможець ігробудівних конкурсів
- Arturas Rumiancevas – організатор конференції GameOn Vilnius, член ради Асоціації розробників ігор Литви
- Марина Бондаренко – Business Developer, менеджер компанії Miniclip, Лондон, Великобританія
- Joni Finner – Vice President of Finland GameJam and high school teacher,
- Marcus Toftedahl – дослідник і викладач з університету Skövde у Швеції,
- Johanna Pirker – дослідниця і професорка з Австрії, працює у Ludwig Maximilian University Мюнхен, Німеччина
- Brad Hill – консультант з гейм-джемів та хакатонів, компанії Boeing та Intel
- Tobias Kopka – організатор конференції REBOOT, gamesweek Berlin та gamescom Congress
- Antonia Gates – продюсер у CoolMathGames, Нью-Йорк, США
- Oscar Clark – Chief Executive Officer at Fundamentally Games Ltd, Великобританія
Global Game Jam проводиться раз на рік, його основна мета – зблизити тих, хто захоплюється розробкою ігор, створити атмосферу творчості, співробітництва та інновацій. Для цього учасники збираються на локаціях у своїх містах, дізнаються тему джему разом з усім світом, індивідуально чи у командах за обмежений час роблять ігри на цю тему та презентують свої результати наприкінці.
У цьому році в Global Game Jam взяло участь 39483 розробники з понад 100 країн світу, за тиждень було розроблено 7630 ігор на тему джема “ROOTS” (корені). В Україні було організовано 11 локацій, де 385 учасників створили за тиждень 83 гри. Від локації «Житомирська політехніка» було представлено 5 ігор.
За результатами успішної участі команди студентів Державного університету «Житомирська політехніка» стали переможцями в загальному рейтингу серед команд України: гра «Roots of Betrayal» виборола 1 місце з загальною кількістю балів 28,32 та гра «Roots» посіла 3 місце з загальною кількістю балів 25,25.
Також наші команди зайняли переможні місця в рейтингах: «Відповідність темі», «Найкраща візуалізація», «Найцікавіша гра для комерційної пропозиції», «Найвеселіша, хочеться грати далі», а також отримали відзнаку в заохочувальній номінації «Найкраще соло».
Склад команд (загальний рейтинг):
“Roots of Betrayal” (1): Левицький Андрій, Бомблюк Максим, Кірій Даніла та Дзюбанчук Богдан (студенти групи КН-20-1).
“Roots” (3): Венгловська Юлія, Менес Юлія та Рябчук Олександр (студенти групи КН-19-1).
“Death Roots” (36): Семенець Віктор (студент групи КНк-22-1), Шевченко Максим, Соін Едуард, Лантвойт Кирило, Тіхонов Максим та Турлій Артур (студенти групи КН-20-2).
“Deep Roots” (38): Москалик Олександр, Шмідт Даніїл та Москалик Тетяна (студенти групи КН-19-1).
“Vidroid” (66): Герасимчук Владислав, Корячков Віктор, Данілін Кирило, Антонюк Володимир та Крачковський Артем (ліцеїсти Наукового ліцею Житомирської політехніки, група 10-А).
Всі учасники локації «Житомирська політехніка» завзято працювали над створенням ігор, вигадували сюжет відповідно до оголошеної теми, створювали 2D і 3D графіку, розробляли механіку гри, логіку.
Студенти на практиці використовували набуті міждисциплінарні знання та вміння, а головне – працювали в новостворених командах, набували нового досвіду командної роботи, міжособистісної комунікації, налагоджували професійні зв’язки, тренували навички з проєктної роботи, тайм-менеджменту та творчого пошуку, залучали компетенції як технічного, так і гуманітарного профілів.
Розробники найкращих ігор будуть запрошені представити свої ігри на Міжнародній науковій конференції з гейм-джемів, хакатонів та заходів розробки ігор, ICGJ 23, що відбудеться влітку 2023 року. Організаторами виступають Політехнічний університет штату Каліфорнія та Економіко-технологічний інститут ім. Роберта Ельворті.
Всі ігри по завершенню розглядаються компаніями-спонсорами і мають можливість отримати комерційні пропозиції для подальшого розвитку створених ігор.
Вже відомо, що команда гри «Roots of Betrayal» отримала пропозицію від Antonia Gates з сайту CoolMathGames, розпочавши переговори про можливість фінансової підтримки за умови виконання певних вимог.
Команда вже працює над покращенням гри. Бажаємо «Roots of Betrayal» і всім іншим нашим командам успіху! Дівчата й парубки! Ви неймовірні!
Також, ще очікуємо оголошення від компанії Intel, що планувала подарувати 5 комп’ютерів переможцям з усього світу. І хоча шанс отримання такого призу дуже малий – ми схрестили пальці за наших джемерів.
Стрім із підсумками Global Game Jam Ukraine 2023. День 1. День 2.
Ігри, створені джемерами Житомирської політехніки:
“Deep Roots”, “Death Roots”, “Vidroid”, “Roots of Betrayal”, “Roots”.