Гостьова лекція-дискусія з аналітиком Ольгою Міщенко, керівником проекту Hotel Matrix, на тему «Сучасні інструменти Revenue Management»

Shares

У фреймі дисциплін «Готельно-ресторанний бізнес», «Економіка готелів і ресторанів», 10 листопада 2022 р.,  відбулась лекція-дискусія з Ольгою Міщенко, керівником проекту Hotel Matrix, аналітиком, засновницею Студії гостинності на тему «Сучасні інструменти Revenue Management».

Актуальні на сьогодні питання:

    • як управляти джерелами доходів і досліджувати аналітику діяльності готелю, зокрема в умовах діджиталізації;
    • як приймати ефективні рішення у несталі часи;
    • як долати виклики війни, адже бізнес повинен працювати й живити економіку країни.

Під час лекції мова йшла про історію розвитку та теоретичні аспекти revenue  management.

Revenue  management,  або  управління  прибутковістю,  –  це  технологія визначення  кращої  ціни  для  забезпечення  високої  прибутковості  готелю  на основі  прогнозування  попиту.  Якщо  говорити  простіше,  то  це  продаж правильного номера правильному гостю в правильний момент за правильну ціну.

Говорили і про практичне застосування revenue  management: розглянули базові метрики готелів, показники дохідності (прибутковості, рентабельності), індекси ефективності діяльності готелів і ресторанів, межі ціноутворення і управління доходами.

Цінова політика готельного підприємства – це обґрунтоване передбачення ймовірної зміни вихідної ринкової ціни пропонованого продукту, що оптимально відповідає головній меті підприємства на ринку.

Здобувачі ОС «бакалавр» спеціальності 241 “Готельно-ресторанна справа”, зокрема Владислав Шумовський, показали свої знання при розрахунку базових метрик:

    • occupancy – завантаженість кімнат готелю відносно 100% ємності;
    • ADR – виручки від продажу кімнат / кількість проданих номерів;
    • RevPAR – виручки від продажу / на всі кімнати, які в продажу.

Викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Державного університету «Житомирська політехніка» готують фахівців із урахуванням того, що вони не лише мають бути найманими менеджерами у великих готельних мережах із світовим ім’ям, а й відкривати свою власну справу у сфері гостинності. Тому Олену Селюк цікавило, чи є шанси запровадити використання revenue management у малому готелі. Які відмінності для великих та малих готелів? Були задані ключові запитання для складання бюджету доходів готелів на наступний рік.

Опанувати revenue management, зібрати і обробити великий масив інформації для невеличкого готелю допомагає програмний продукт Servio, що дозволяє ефективно управляти готелем, отримувати аналітику власної роботи у порівнянні з конкурентами, здійснювати господарські операції.

Анна Гльоза, здобувач освітнього ступеня «бакалавр» четвертого року навчання на освітній програмі «Готельно-ресторанна справа», помітила, що revenue management як бізнес-процес включає в себе бенчмаркінг.

Ольга Міщенко, зауважила, що студенти Державного університету «Житомирська політехніка» – чудові, компетентні, гнучкі в практиці та свідомі патріоти країни. Вони – майбутнє України!

Дякуємо пані Ользі за представлення цікавого матеріалу та отримання корисного досвіду для студентів і викладачів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */