Військові дії на території України створюють вагомі загрози для усіх сфер життя, в тому числі, й для економіки країни. Саме тому важливим завданням для відновлення економіки країни є розвиток малого та середнього бізнесу, який сформує передумови для повоєнного зростання України. В основі розвитку бізнесу, у свою чергу, знаходяться перспективні бізнес-ідеї.
З урахуванням зазначеного, в рамках вивчення навчальної дисципліни «Підприємництво та основи бізнесу» студенти-бакалаври І року навчання кафедри менеджменту і підприємництва за підтримки викладача курсу Катерини БУЖИМСЬКОЇ провели діагностику значної кількості бізнес-ідей.
За результатами проведеної роботи кожен студент обрав найперспективнішу для себе бізнес-ідею та презентував її як результат індивідуальної роботи. Безліч цікавих ідей та яскравих презентацій – це підсумок вивчення навчальної дисципліни «Підприємництво та основи бізнесу».
У представлених бізнес-ідеях віддзеркалюються мрії наших студентів:
– зробити креативну, якісну рекламу (Руслана ГОНЧАР),
– запропонувати ексклюзивні страви, десерти та напої для відвідувачів власного кафе, ресторану або пекарні (Ангеліна ГЕРАСИМЧУК, Дарія ВІЛІЙЧУК, Єлизавета ЯКУСЕВИЧ, Ольга ПАХЛЮК),
– гарантувати найякісніші послуги для відвідувачів салонів краси (Олександра КЛИМЧУК),
– організувати найефективніший інтернет-магазин (Наталія КИБИТЮК),
– створити ексклюзивні флористичні композиції для перших побачень, святкових привітань і для щоденних нагадувань про повагу та кохання (Катерина ГАЙЧЕНЯ),
– знайти креатив у всьому, навіть у шкарпетках (Владислав ЛЮБАРЕЦЬ),
– винайти ексклюзивні прикраси для клієнтів (Карина КРАВЧЕНКО, Світлана ПАХЛЮК),
– виготовляти сумки «хенд-мейд», які будуть кращі, ніж у всесвітньовідомих брендів (Роман САДЛОВСЬКИЙ)
– здійснити власну мрію та допомогти здійснити її іншим – навчитися співати (Антон БОВСУНОВСЬКИЙ).
Дякуємо нашим здобувачам за креативність, бажаємо успіхів у подальшому навчанні та розвитку власних бізнес-ідей.