17 лютого 2022 р. відбулась зустріч із стейкхолдерами у галузі прикладної механіки. Метою зустрічі було обговорення рекомендацій роботодавців для вдосконалення підготовки фахівців за спеціальністю 131 «Прикладна механіка», освітнього ступеню доктор філософії з метою формування найбільш актуального змісту освітньо-наукової програми із врахуванням потреб потенційних роботодавців щодо майбутніх випускників Житомирської політехніки.
Присутніми на зустрічі були представники роботодавців, аспіранти – здобувачі третього (освітньо-наукового рівня вищої освіти), науково-педагогічні працівники кафедри механічної інженерії та інших кафедр Державного університету «Житомирська політехніка».
Під час обговорення проєктів освітньо-наукової програми, навчального плану спеціальності, окремих освітніх компонент були висловлені ряд пропозицій і рекомендацій, які були підтримані учасниками круглого столу:
- Рекомендація Клименка С.А., стейкхолдера, члена-кореспондента НАН України, доктора технічних наук, професора, заступника директора з наукової роботи інституту надтвердих матеріалів ім. В.М. Бакуля НАН України, генерального директора всеукраїнської громадської організації «Асоціація технологів-машинобудівників України» про необхідність в межах освітньої компоненти «Наукові основи процесів механічної обробки» розширення напрямків наукових досліджень на неметалеві матеріали.
- Пропозиція Бойка І.А., стейкхолдера, к.т.н., начальника цеху 61 АТ «Мотор Січ» щодо необхідності розвитку у здобувачів вмінь до проведення досліджень обробки карбідних покриттів, що використовуються при виготовленні деталей авіаційних двигунів в умовах високотемпературних режимів.
- Пропозиція здобувача вищої освіти Плисака М.М. щодо зацікавленості аспірантів у проходженні під час вивчення навчальних дисциплін онлайн курсів платформ неформальної освіти Udemy, Prometheus та Coursera в межах всіх освітніх компонент.
За результатами обговорення учасниками круглого столу були підтримані відповідні пропозиції та рекомендації й прийняте рішення про врахування відповідних змін у програмах робочих навчальних дисциплін.