20 квітня 2021 р. на базі Київського національного університету технологій та дизайну відбулася підсумкова конференція ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціалізацією «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності».
На Конкурс надійшло 81 наукова робота з 35 закладів вищої освіти України. До заключного етапу конкурсною комісією було рекомендовано 28 наукових робіт, які презентували 30 студентів з 24 закладів вищої освіти України. Державний університет «Житомирська політехніка» представляли Верстова Віта (група МО-61к), Рипік Вікторія (група МО-61), Коваль Олена (група МО-61), Хлуп’янець Дар’я (група МО-61) та Яблонська Ірина (група МО-61).
На другий етап конкурсу була відібрана наукова робота Верстової Віти на тему «Вдосконалення бренду ТОВ «Омелянівський кар’єр» на засадах людяності». Студенткою в роботі було запропоноване власне визначення поняття бренду на засадах людяності, розроблена модель поточного та бажаного стану розвитку бренду досліджуваного підприємства, визначено цільовий сегмент ринку за методикою «5W» М. Шерінгтона, запропоновано шляхи розвитку бренду підприємства. Основні наукові результати роботи було прийнято до впровадження у практичній діяльності ТОВ «Омелянівський кар’єр». Крім того, студенткою опубліковано одну статтю у фаховому виданні (категорія «Б»), а результатати досліджень були апробовані на трьох міжнародних науково-практичних конференціях.
За результатами конкурсної оцінки, Верстова Віта була нагороджена дипломом ІІI ступеня за спеціалізацією «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності». Інші студенти-учасники від Житомирської політехніки отримали почесні сертифікати учасників Конкурсу.
Вітаємо Віту Верстову та її наукового керівника к.е.н., доц. Ігоря Бурачека з перемогою! Впевнені, що Віра продовжить наукові пошуки й у майбутньому. Успіхів!