14 листопада – всесвітній день якості

Shares

Державний університет «Житомирська політехніка» – перший заклад вищої освіти Житомирщини, який підтвердив відповідність системи управління якістю міжнародним стандартом.

Стандарт ISO 9001 – єдиний стандарт, внесений до Книги рекордів Гіннеса як найбільш широко застосовуваний нормативний документ у світі. Принципи і вимоги ISO 9001 загальновизнані у світі.

Політика Житомирської політехніки у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи управління якістю вимогам міжнародних стандартів, постійно підвищує її ефективність та результативність.

Цінності у сфері якості:

  • Партнерство і відчуття спільноти – здатність співпрацювати на засадах рівності, сприйняття всіх думок і поваги до існуючих і потенційних партнерів.
  • Інновації – здатність продукувати та впроваджувати нові, відсутні у вітчизняній практиці ідеї, технології, методики, пов’язані із забезпеченням якості вищої освіти.
  • Відповідальність – здатність і готовність до адекватного реагування на наслідки вчинених дій і прийнятих рішень.
  • Доброчесність – відданість моральним принципам і стандартам, які відповідають засадам професійної етики та особистої чесності.
  • Відкритість – готовність до співпраці з усіма сторонами, зацікавленими в підвищенні якості вищої освіти.
  • Прозорість – готовність надати суспільству повну та об’єктивну інформацію про систему та результати діяльності університету.
  • Достовірність – здійснення діяльності на основі врахування всієї сукупності встановлених фактів.
  • Професіоналізм – наявність глибокої компетентності як основи для ухвалення обґрунтованих рішень.
  • Вимогливість – справедливе прагнення професійності, об’єктивності та правди.
  • Довіра – упевненість у порядності та доброзичливості усіх учасників освітнього процесу.

Принципи внутрішньої культури якості університету:

  • Повага до думки кожного, колегіальність, прагнення консенсусу.
  • Прагнення до самовдосконалення, саморозвитку на основі критичної самооцінки.
  • Культивування духу взаємної підтримки, щирості та ініціативи.
  • Формування та підтримка інституційної та персональної репутації.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */