Державний університет «Житомирська політехніка» – перший заклад вищої освіти Житомирщини, який підтвердив відповідність системи управління якістю міжнародним стандартом.
Стандарт ISO 9001 – єдиний стандарт, внесений до Книги рекордів Гіннеса як найбільш широко застосовуваний нормативний документ у світі. Принципи і вимоги ISO 9001 загальновизнані у світі.
Політика Житомирської політехніки у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи управління якістю вимогам міжнародних стандартів, постійно підвищує її ефективність та результативність.
Цінності у сфері якості:
- Партнерство і відчуття спільноти – здатність співпрацювати на засадах рівності, сприйняття всіх думок і поваги до існуючих і потенційних партнерів.
- Інновації – здатність продукувати та впроваджувати нові, відсутні у вітчизняній практиці ідеї, технології, методики, пов’язані із забезпеченням якості вищої освіти.
- Відповідальність – здатність і готовність до адекватного реагування на наслідки вчинених дій і прийнятих рішень.
- Доброчесність – відданість моральним принципам і стандартам, які відповідають засадам професійної етики та особистої чесності.
- Відкритість – готовність до співпраці з усіма сторонами, зацікавленими в підвищенні якості вищої освіти.
- Прозорість – готовність надати суспільству повну та об’єктивну інформацію про систему та результати діяльності університету.
- Достовірність – здійснення діяльності на основі врахування всієї сукупності встановлених фактів.
- Професіоналізм – наявність глибокої компетентності як основи для ухвалення обґрунтованих рішень.
- Вимогливість – справедливе прагнення професійності, об’єктивності та правди.
- Довіра – упевненість у порядності та доброзичливості усіх учасників освітнього процесу.
Принципи внутрішньої культури якості університету:
- Повага до думки кожного, колегіальність, прагнення консенсусу.
- Прагнення до самовдосконалення, саморозвитку на основі критичної самооцінки.
- Культивування духу взаємної підтримки, щирості та ініціативи.
- Формування та підтримка інституційної та персональної репутації.