Опитування студентів щодо проходження практики, стажування та працевлаштування в об’єднаних громадах Житомирської області

У зв’язку з проведення реформи децентралізації влади в Україні, значна частина об’єднаних територіальних громадах утворених в межах Житомирської області знаходиться в пошуку молодих фахівців. Вже сьогодні органи місцевого самоврядування об’єднаних громад готові запропонувати проходження практики та стажування для усіх охочих студентів ЖДТУ. Крім того, розглядається можливість подальшого працевлаштування тих студентів котрі виявлять таке бажання.

Напрямки наявних вакансій є абсолютно різними. Громади шукають юристів, спеціалістів містобудування та архітектури, землевпорядників, державних реєстраторів, енергоменеджерів, фахівців з написання проектів, спеціалістів зі зв’язків з громадськістю, фахівців, що матимуть бажання розвивати напрями спорту, туризму та молодіжної політики в об’єднаній громаді. В окремих випадках керівники громад готові компенсувати працевлаштованим студентам вартість проїзду і навіть забезпечувати, у випадку, необхідності житлом. Не менш важливим залишається питання оплати праці працівників об’єднаних громад. З досвіду можемо зазначити, що середня заробітна плата в успішних громадах для якісних працівників коливається в межах 5 000 – 10 000 гривень.

Відтак, якщо Ви мрієте спробувати свої сили і бути працевлаштованим в об’єднаній громаді Житомирської області, отримувати гідну зарплатню, безпосередньо долучитись до розвитку ОТГ та реалізувати власний амбітний проект, пропонуємо пройти дане опитування!

За детальною інформацією звертайтесь:

https://docs.google.com/forms/d/1_kjeJhf6XmDYiYnnPEgjUZp6g0YDHKxe9y4jkguy0fY/viewform?chromeless=1&edit_requested=true

Радник з децентралізації Житомирського центру розвитку місцевого самоврядування Сергій Романович, тел. +38 (097) 97 697 27. Офіс Житомирського центру розвитку місцевого самоврядування знаходиться за адресою: м.Житомир, вул. Михайлівська, 8/1.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *