Участь викладачів Житомирської політехніки у вебінарі з презентації Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC

Shares

3 грудня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Світлана Бірюченко, Дмитро Бєляков, Володимир Виговський, Ангеліна Сотник, Ганна Ткачук та Ірина Царук були присутні на онлайн-зустрічі з Міжнародною Торговою Палатою України (ICC Ukraine) та Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ), яка була присвячена презентації українського перекладу 11-ї редакції Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC (ICC Advertising and Marketing Communications Code).

Під час зустрічі старша юрисконсультка Google та Голова Глобальної комісії ICC з питань маркетингу та реклами Еліс Гімсворт представила Кодекс реклами та маркетингових комунікацій ICC та поділилася його останніми оновленнями за 2024 рік. В свою чергу Ірина Лилик, президентка Української Асоціації Маркетингу, та проф. Наталія Савицька, експертка Української Асоціації Маркетингу, презентували український переклад Кодексу та звернули увагу на контекст застосування його в Україні. На завершення, Олексій Кожанов, генеральний секретар ICC Ukraine, пояснив значення Кодексу маркетингових комунікацій в світлі інтеграції у міжнародний економічний простір і посилення репутації українського бізнесу на світовому ринку.

Досвід імплементації Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC в роботу маркетологів, рекламістів, PR-фахівців буде представлено здобувачам вищої освіти в межах ОК «Управління рекламною діяльністю», «Реклама та паблік рілейшнз», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетингові комунікації» та «Стратегічний маркетинг».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */