Перемога представників Житомирської політехніки у 10-му Харківському студентському фестивалі реклами

Shares

14 листопада 2025 р. на базі Харківського національного університету ім. В. Каразіна відбулися підсумкові події 10-го Харківського студентського фестивалю реклами, співорганізаторами якого є Спілка рекламістів України та ГО «Об’єднання маркетологів України».

Фестиваль став рекордним за кількістю учасників, числом поданих ними робіт і представлених на творчому конкурсі закладів вищої освіти. Цьогоріч у Фестивалі взяли участь 311 осіб з усіх регіонів України, які представили понад 37 українських вишів підготувавши близько 200 конкурсних робіт. Творчий конкурс Фестивалю проводився за 7-ма технічним номінаціями: Інтернет-реклама, зовнішня реклама, друкована реклама, айдентика, Tik-Tok реклама, відеореклама та соціальна реклама.

Державний університет «Житомирська політехніка» представили студенти 2 та 3 курсів спеціальностей «Маркетинг» й «Підприємництво та торгівля». Серед представлених робіт диплом переможця 3 ступеня в номінації «Тік-Ток реклама» здобула колективна робота Словінського Нікіти, Стельмаха Дмитра, Ільченко Романа та Кушнір Вероніки під назвою «Фотостудія Фокус». Вітаємо наших переможців з отриманою перемогою, бажаємо натхнення й подальших успіхів!

Висловлюємо щиру подяку та шану Голові Спілки рекламістів України, професору КНУ імені Тараса Шевченка Євгену Ромату, голова Журі 10-го ХСФР Вікторії Аннопольськії та команді кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва економічного факультету ХНУ імені В. Каразіна за організацію подібних заходів та сприяння підготовки рекламістів, маркетологів і фахівців із PR в Україні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */