26 листопада 2025 року на кафедрі менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій було проведено Круглий стіл, присвячений публічному обговоренню освітньо-професійних програм підготовки фахівців за спеціальностями D3 «Менеджмент» та D5 «Маркетинг». Захід відбувся у змішаному форматі з широким залученням зацікавлених сторін – представників академічної спільноти, органів місцевого самоврядування, громадських організацій, роботодавців, випускників, представників студентського самоврядування, здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників.
До обговорення були представлені наступні освітні програми:
- ОПП «Менеджмент», ОС «бакалавр» (гарант – к.е.н., доц. Ольга Пащенко);
- ОПП «Менеджмент», ОС «магістр» (гарант – д.е.н., проф. Тетяна Остапчук);
- ОПП «Маркетинг», ОС «бакалавр» (гарант – PhD Тетяна Завалій).
Проєкти освітніх програм були попередньо оприлюднені для ознайомлення, що дало можливість учасникам підготувати ґрунтовні зауваження та пропозиції.
Під час презентації програм були висвітлені питання щодо їх особливостей, а також мети, структури, загальних, спеціальних (фахових) компетентностей і відповідних результатів навчання, кластерів вибіркових дисциплін і логіки їх вибору. Крім того, було акцентовано увагу на питанні вільного доступу до проєктів програм на освітньому порталі та можливостей долучення до обговорення й після Круглого столу.
Ключовими стейкхолдерами на зустрічі виступили:
Роботодавці:
- Андріюк Ольга – фінансовий директор ТОВ «Аврора Груп», випускниця групи МОМ-22;
- Биковець В’ячеслав – керівник Української асоціації роботодавців, генеральний директор Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України;
- Габрук Сергій – керівник філії «Житомирське регіональне управління» ПАТ КБ «ПриватБанк»;
- Гуля Юлія – засновниця ФОП, грантрайтер, Простір українських брендів в м. Житомир, U store;
- Дідковська Олександра – директор маркетингової агенції ТОВ «ФЛОУ КОМЬЮНІКЕЙШН»;
- Козлов Сергій – співзасновник ТОВ «ДОРІС АДВЕРТАЙЗИНГ»;
- Мельник Юлія – co-founder, комерційний директор ТОВ «Гранітно-будівельна платформа»;
- Нацевич Олександра – заступник начальника відділу фінансово-господарського забезпечення Департаменту цивільного захисту населення та оборонної роботи Житомирської ОВА;
- Очередько Максим – Head of Retention Automation, Deliverability, & Analytics, рекламна агенція «Bread Loaf», асистент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій;
- Семенчук Ганна – керівник департаменту по роботі з персоналом ТОВ «МА’РИЖАНИ ХЕМП КОМПАНІ»
- Ткачук В’ячеслав – к.е.н., керівник Центру розвитку професійної кар’єри Державного університету «Житомирська політехніка»;
- Цюрпіта Юрій – менеджер із маркетингу, ІП «ЄВРОГОЛД ІНДЕСТРІЗ ЛТД», здобувач вищої освіти групи МОМ-25, випускник групи МО-65;
- Юрківська Людмила – к.е.н., начальник відділу реклами і маркетингу, АТ «РУДЬ»;
- Ярмоліцька Ксенія – менеджер-управитель з персоналу АТ «РУДЬ».
Академічна спільнота:
- Борисова Тетяна – д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
- Гарафонова Ольга – д.е.н., проф., професор кафедри менеджменту, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
- Жуков Святослав – д.е.н., проф., професор кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Ужгородського національного університету;
- Купалова Галина Іванівна – д.е.н., проф., професор Українсько-німецької кафедри екологічного менеджменту та підприємництва, Київський національний університет ім. Т. Шевченка
- Кушніренко Оксана – д.е.н., доц., старший науковий співробітник сектору галузевих ринків відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків, ДУ «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України»
- Мальчик Мар’яна – д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування;
- Лиса Світлана – к.е.н., доц., доцент кафедри менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету;
- Оплачко Ірина – к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування;
- Паянок Тетяна – к.е.н., доц., завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики Державного податкового університету.
Випускники:
- Бєляков Дмитро – випускник групи МОМ-23, асистент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетинговий технологій;
- Верстова Віта – випускниця групи МОМ-22, завідувачка відділу промоції Львівської муніципальної бібліотеки;
- Вілійчук Дарія – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
- Гончар Руслана – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
- Ігнатюк Вікторія – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
- Кардашов Владислав – випускник групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
- Нишпал Леся – випускниця групи МОМ-23, Advisor Success Manage в Продуктовій IT-компанії «OBRIO».
Студентське самоврядування:
- Сінкевич Максим – здобувач вищої освіти групи ПВ-10, студентський декан факультету бізнесу та сфери обслуговування;
- Бірюченко Дарія – здобувач вищої освіти групи МА-4, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
- Демчик Назар – здобувач вищої освіти групи МО-71, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
- Чернишов Данііл – здобувач вищої освіти групи МА-4, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
- Петренко Вікторія – здобувач вищої освіти групи МА-1, секретар.
Здобувачі І – IV курсів ОС «бакалавр» та І – ІІ курсів ОС «магістр»
У ході конструктивної дискусії стейкхолдери відзначили високу якість представлених програм, їхню актуальність та практичну спрямованість. Було висловлено низку слушних рекомендацій щодо удосконалення змісту програм з урахуванням новітніх освітніх трендів, сучасних викликів ринку праці, потреб роботодавців та ключових засад концепції сталого розвитку.
Усі пропозиції будуть ретельно опрацьовані на засіданні кафедри з метою подальшого вдосконалення змісту освітніх програм.
Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, професійний внесок та зацікавленість у підвищенні якості освітнього процесу. Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій високо цінує професійну дискусію та завжди залишається відкритою до співпраці!



















