Обговорення освітніх програм «Менеджмент» та «Маркетинг» зі стейкхолдерами

Shares

26 листопада 2025 року на кафедрі менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій було проведено Круглий стіл, присвячений публічному обговоренню освітньо-професійних програм підготовки фахівців за спеціальностями D3 «Менеджмент» та D5 «Маркетинг». Захід відбувся у змішаному форматі з широким залученням зацікавлених сторін – представників академічної спільноти, органів місцевого самоврядування, громадських організацій, роботодавців, випускників, представників студентського самоврядування, здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників.

До обговорення були представлені наступні освітні програми:

  • ОПП «Менеджмент», ОС «бакалавр» (гарант – к.е.н., доц. Ольга Пащенко);
  • ОПП «Менеджмент», ОС «магістр» (гарант – д.е.н., проф. Тетяна Остапчук);
  • ОПП «Маркетинг», ОС «бакалавр» (гарант – PhD Тетяна Завалій).

Проєкти освітніх програм були попередньо оприлюднені для ознайомлення, що дало можливість учасникам підготувати ґрунтовні зауваження та пропозиції.

Під час презентації програм були висвітлені питання щодо їх особливостей, а також мети, структури, загальних, спеціальних (фахових) компетентностей і відповідних результатів навчання, кластерів вибіркових дисциплін і логіки їх вибору. Крім того, було акцентовано увагу на питанні вільного доступу до проєктів програм на освітньому порталі та можливостей долучення до обговорення й після Круглого столу.

Ключовими стейкхолдерами на зустрічі виступили:

Роботодавці:

  1. Андріюк Ольга – фінансовий директор ТОВ «Аврора Груп», випускниця групи МОМ-22;
  2. Биковець В’ячеслав – керівник Української асоціації роботодавців, генеральний директор Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України;
  3. Габрук Сергій – керівник філії «Житомирське регіональне управління» ПАТ КБ «ПриватБанк»;
  4. Гуля Юлія – засновниця ФОП, грантрайтер, Простір українських брендів в м. Житомир, U store;
  5. Дідковська Олександра – директор маркетингової агенції ТОВ «ФЛОУ КОМЬЮНІКЕЙШН»;
  6. Козлов Сергій – співзасновник ТОВ «ДОРІС АДВЕРТАЙЗИНГ»;
  7. Мельник Юлія – co-founder, комерційний директор ТОВ «Гранітно-будівельна платформа»;
  8. Нацевич Олександра – заступник начальника відділу фінансово-господарського забезпечення Департаменту цивільного захисту населення та оборонної роботи Житомирської ОВА;
  9. Очередько Максим – Head of Retention Automation, Deliverability, & Analytics, рекламна агенція «Bread Loaf», асистент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій;
  10. Семенчук Ганна – керівник департаменту по роботі з персоналом ТОВ «МА’РИЖАНИ ХЕМП КОМПАНІ»
  11. Ткачук В’ячеслав – к.е.н., керівник Центру розвитку професійної кар’єри Державного університету «Житомирська політехніка»;
  12. Цюрпіта Юрій – менеджер із маркетингу, ІП «ЄВРОГОЛД ІНДЕСТРІЗ ЛТД», здобувач вищої освіти групи МОМ-25, випускник групи МО-65;
  13. Юрківська Людмила – к.е.н., начальник відділу реклами і маркетингу, АТ «РУДЬ»;
  14. Ярмоліцька Ксенія – менеджер-управитель з персоналу АТ «РУДЬ».

Академічна спільнота:

  1. Борисова Тетяна – д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
  2. Гарафонова Ольга – д.е.н., проф., професор кафедри менеджменту, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.
  3. Жуков Святослав – д.е.н., проф., професор кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Ужгородського національного університету;
  4. Купалова Галина Іванівна – д.е.н., проф., професор Українсько-німецької кафедри екологічного менеджменту та підприємництва, Київський національний університет ім. Т. Шевченка
  5. Кушніренко Оксана – д.е.н., доц., старший науковий співробітник сектору галузевих ринків відділу секторальних прогнозів та кон’юнктури ринків, ДУ «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України»
  6. Мальчик Мар’яна – д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування;
  7. Лиса Світлана – к.е.н., доц., доцент кафедри менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету;
  8. Оплачко Ірина – к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування;
  9. Паянок Тетяна – к.е.н., доц., завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики Державного податкового університету.

Випускники:

  1. Бєляков Дмитро – випускник групи МОМ-23, асистент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетинговий технологій;
  2. Верстова Віта – випускниця групи МОМ-22, завідувачка відділу промоції Львівської муніципальної бібліотеки;
  3. Вілійчук Дарія – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
  4. Гончар Руслана – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
  5. Ігнатюк Вікторія – випускниця групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
  6. Кардашов Владислав – випускник групи МО-66, здобувач вищої освіти групи МОМ-26;
  7. Нишпал Леся – випускниця групи МОМ-23, Advisor Success Manage в Продуктовій IT-компанії «OBRIO».

Студентське самоврядування:

  1. Сінкевич Максим – здобувач вищої освіти групи ПВ-10, студентський декан факультету бізнесу та сфери обслуговування;
  2. Бірюченко Дарія – здобувач вищої освіти групи МА-4, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
  3. Демчик Назар – здобувач вищої освіти групи МО-71, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
  4. Чернишов Данііл – здобувач вищої освіти групи МА-4, заступник студентського декана факультету бізнесу та сфери обслуговування;
  5. Петренко Вікторія – здобувач вищої освіти групи МА-1, секретар.

Здобувачі І IV курсів ОС «бакалавр» та І – ІІ курсів ОС «магістр»

У ході конструктивної дискусії стейкхолдери відзначили високу якість представлених програм, їхню актуальність та практичну спрямованість. Було висловлено низку слушних рекомендацій щодо удосконалення змісту програм з урахуванням новітніх освітніх трендів, сучасних викликів ринку праці, потреб роботодавців та ключових засад концепції сталого розвитку.

Усі пропозиції будуть ретельно опрацьовані на засіданні кафедри з метою подальшого вдосконалення змісту освітніх програм.

Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, професійний внесок та зацікавленість у підвищенні якості освітнього процесу. Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій високо цінує професійну дискусію та завжди залишається відкритою до співпраці!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */