Резильєнтність, академічна стійкість та наукова майстерність: освітньо-науковий інтенсив для здобувачів PhD з менеджменту

Shares

Здобувачі PhD за спеціальністю 073 «Менеджмент» Державного університету «Житомирська політехніка» разом з гарантом програми д.е.н., проф. деканом факультету бізнесу та сфери обслуговування Галиною Тарасюк в рамках співпраці та наукових обмінів, за запрошенням д.е.н., професора кафедри менеджменту ім. І.А. Маркіної Полтавського державного аграрного університету (ПДАУ) Миколи Зось-Кіора протягом 20-24 листопада 2025 року взяли участь у серії гостьових лекцій та тренінгів.

20 листопада 2025 року відбулася гостьова лекція на тему «Резильєнтність під час війни» з Ростиславою Пекарюк (психотерапевткою в методі позитивної психотерапії, травматерапевткою, арттерапевткою, тренеркою заїздів і кемпів для ветеранів і їхніх родин). На лекції говорили та дискутували про: методи збереження академічної продуктивності під стресом; техніки когнітивної стійкості; навички управління навантаженням; формування індивідуальної траєкторії дослідження під час нестабільності тощо. Україна переживає найбільші виклики XXI століття і резильєнтність – це те, що дозволяє не тільки вижити, але й зростати, розвиватися, створювати науку та інновації попри війну. Для майбутніх докторів філософії це одна із ключових компетентностей.

24 листопада 2025 року професор кафедри менеджменту ім І.А. Маркіної ПДАУ Микола ЗОСЬ-КІОР провів онлайн-тренінг на тему «Методологія та організація підготовки дисертації». Захід був побудований на практиці підготовки здобувачів на базі наукової школи професора Ірини Маркіної «Методологія та практика сучасного менеджменту» і викликав жвавий інтерес та обговорення актуальних питань підготовки та захисту дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Після лекції здобувачі отримали чітке уявлення про: логіку та архітектоніку дисертації; методичні засади організації дослідження; вимоги до наукової новизни та практичного внеску; принципи академічної доброчесності; ефективні інструменти планування дисертаційної роботи. Лекція сприяла формуванню в здобувачів системного бачення процесу підготовки дисертації та розвитку їх дослідницьких компетентностей.

Надзвичайно цікавим та корисним був тренінг на тему«Практикум з написання статті для журналів Scopus / Web of Science». Під час лекції-практикуму здобувачам було представлено покроковий алгоритм підготовки наукової статті відповідно до вимог міжнародних рецензованих журналів, індексованих у Scopus та Web of Science. Заняття мало практичний характер та було орієнтоване на розвиток навичок академічного письма та роботи з наукометричними базами. Експертні поради професора Миколи ЗОСЬ-КІОРА, багаторічний науковий досвід та практичні кейси сприяли поглибленню розуміння учасниками сучасних підходів до організації наукової роботи та публікаційної діяльності.

У заході брали активну участь представники таких ЗВО України: Державного університету «Житомирська політехніка»,  Полтавського державного аграрного університету, Полтавського університету економіки та торгівлі, Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського, Західноукраїнського національного університету, Національного транспортного університету (м.Київ), Київського національного університету технологій та дизайну, Міжнародного науково-технічного університету імені академіка Юрія Бугая (м. Київ), Одеського національного медичного університету, Національного університету фізичного виховання і спорту України (м. Київ); Дніпровського державного аграрно-економічного університету (м. Дніпро).

Комплекс проведених лекцій та тренінгів:
«Резильєнтність під час війни», «Методологія та організація підготовки дисертації», «Практикум з написання статті для журналів Scopus / Web of Science» став важливою складовою професійної підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за спеціальністю «Менеджмент».

Щиро дякуємо професору кафедри менеджменту ім. І.А. Маркіної ПДАУ Миколі Зось-Кіору за запрошення. Дякуємо всім за участь,  сподіваємось на подальшу співпрацю!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */