Розвиток наукової діяльності є одним з важелів забезпечення ефективного функціонування економічних систем різних рівнів. Відтак, забезпечення адаптації суб’єктів господарювання у сучасних умовах та повоєнного відновлення економіки України вимагає активізації та консолідації зусиль наукової спільноти щодо пошуку дієвих та ефективних рішень задля забезпечення ефективного менеджменту. Науково-практичні конференції, що об’єднують фахівців з різних освітніх і наукових установ, а також практиків, виступають майданчиком для обговорення новітніх ідей та досягнень та подальшого розвитку науки.
У контексті зазначеного, 7 листопада 2025 р. на базі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Державного університету «Житомирська політехніка» відбулося секційне засідання «Сучасні моделі ефективного менеджменту, бізнесу та маркетингу підприємств» в рамках VI Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу». До участі у секції долучилися представники академічної та студентської спільнот Житомирської політехніки, а також інших закладів вищої освіти. Загалом, в рамках секції було подано більше, ніж 110 тез, в тому числі, здобувачів вищої освіти спеціальностей «Менеджмент» (ОС «бакалавр» та «магістр», освітньо-наукового ступеню «доктор філософії») та «Маркетинг» (ОС «бакалавр»). Під час заходу до уваги учасників були представлені доповіді:
- Володимир Вітер «Оцінка ефективності іноземних інвестицій за формами інвестування»;
- Дмитро Бедер «Цифрова інфраструктура бізнес-процесів на підприємствах»;
- Тетяна Шарук «Енергоефективність та запровадження «зелених» технологій в залізничній інфраструктурі»;
- Анна Крілик «Ефективне командоутворення як інструмент адаптивного управління підприємством у воєнний час» (здобувачка вищої освіти Державного торговельно-економічного університету).
Представлені доповіді характеризувалися високим рівнем підготовки та якості проведених досліджень, науковою новизною та авторськими поглядами на вирішення існуючих проблем. Плідна дискусія в рамках наукового заходу дозволила виявити перспективи подальших досліджень.
Дякуємо усім учасникам за готовність долучитися до обговорення актуальних проблем менеджменту, бізнесу та маркетингу та бажаємо усім учасникам мирного неба, успіхів та подальших наукових звершень!





