07 листопада 2025 року відбулося спільне засідання наукових гуртків кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи» та кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку «Соціально відповідальні практики в діяльності українських суб’єктів господарювання» в змішаному форматі.
Доцентом кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку Іриною Поліщук проведено спільне засідання наукових гуртків на тему: «Від академічної доброчесності до професійної етики: роль бізнес-ігор та аналітичного інструментарію у формуванні дослідника».
Мета засідання – ознайомити здобувачів освіти з основними вимогами до академічної доброчесності в наукових дослідженнях; проаналізувати динаміку судових рішень в Україні про порушення академічної доброчесності та встановити предмети судових позовів; продемонструвати приклад застосування інноваційних методів викладання за допомогою бізнес-гри; уточнити аналітичний інструментарій, що повинен бути використаний для успішного виконання бізнес-гри.
В процесі спільного засідання наукових гуртків обговорено роль академічної доброчесності в професійному майбутньому; впроваджено інноваційний метод викладання шляхом застосування бізнес-гри від організації AICPA&СІМА – партнера Житомирської політехніки; наведено порядок застосування аналітичного інструментарію під час участі в бізнес-грі та проведенні наукових досліджень.
На засіданні були присутні здобувачі освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» та «доктор філософії» спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
В процесі зустрічі здобувачі освіти ознайомилися з основними принципами та фундаментальними цінностями академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин у Державному університеті «Житомирська політехніка». За даними Єдиного державного реєстру судових рішень проаналізовано динаміку кількості судових спорів щодо порушення академічної доброчесності за 2020-2024 рр., а також встановлено основні порушення чинного законодавства, що були предметом судових позовів.
Одним з інноваційних методів викладання є бізнес-гра, яка дозволяє учасникам поринути у незвичну обстановку та знайти ресурси для особистого розвитку та розвитку бізнесу. В процесі спільного засідання наукових гуртків було успішно апробовано можливість залучення великої чисельності студентів до проведення бізнес-гри на прикладі реального фінансового кейсу компанії «Pixx-wizz», що базується на кращих практиках світових організацій, з посиланнями на відповідні сторінки веб-сайту та учбовий план CIMA.
Запрошення щодо участі у 6 міжнародній бізнес-грі Pixx-wizz Business Game (ESG focused) надав партнер Житомирської політехніки – AICPA&СІМА. Бізнес-гра розпочалася 01 листопада і буде тривати до 30 листопада 2025 року.
В процесі спільного засідання наукових гуртків Іриною Поліщук було надано інструкції щодо порядку реєстрації у запропонованій бізнес-грі, безпосередньому проходженні тестування, оцінювання результатів гри та умов для одержання сертифікату.
Бізнес-гра оцінюється в 100 балів. Всі учасники, які набрали 70 і більше балів, одержать сертифікати від AICPA&СІМА.
Здобувачі освіти ознайомилися на практиці з перевагами використання бізнес-ігор: максимальна інтеграція у бізнес-гру; проведення комплексних вимірів; можливість залучення великої чисельності гравців; розвиток навичок учасників. Бізнес-гра імітує реальні професійні виклики, тому доброчесність формується і перевіряється на практиці.
В процесі спільного засідання наукових гуртків здобувачі вищої освіти набули навичок щодо оцінки ефективності реалізації ESG-стратегії підприємства, що можуть бути застосовані в процесі написання наукових робіт, бакалаврських, магістерських та дисертаційних робіт, і в результаті підвищать рівень їх актуальності, оригінальності та практичне значення наукової новизни.
Дякуємо всім учасникам наукових гуртків за участь у заході!
Особливу подяку висловлюємо партнеру Житомирської політехніки AICPA&СІМА за запрошення взяти участь у бізнес-грі та надану можливість впроваджувати інноваційні методи викладання в навчальному процесі і удосконалювати педагогічну майстерність!





