31 жовтня 2025 р. відбулося чергове засідання наукового гуртка кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій: «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи», який очолює к.е.н., доц. Ганна Ткачук.
До засідання гуртка долучилися гаранти освітньо-професійних програм «Менеджмент» ОС «магістр» д.е.н., проф. Тетяна Остапчук та ОС «бакалавр» к.е.н., доц. Ольга Пащенко, гарант ОПП «Маркетинг» phd Тетяна Завалій, а також здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр» спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг», ОС «магістр» спеціальності «Менеджмент». Засідання проходило у змішаному форматі, поєднуючи онлайн зустріч та дистанційне підключення учасників.
Основною тематикою зустрічі стало питання розвитку індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в межах роботи наукового гуртка. Окрему увагу було приділено можливостям участі здобувачів вищої освіти у наукових конференціях, які проводяться на базі факультету та університету, в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах наукових робіт, та залученню їх до співпраці в межах госпдоговірної тематики з викладачами кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій.
Також на засіданні наукового гуртка було акцентовано проблематику вибору актуального напряму дослідження, зокрема, було детально роз’яснено, яким чином обирати керівників наукових досліджень та як на сайті університету швидко знайти відповідь на запитання: «Яка сфера наукових інтересів у кожного з викладачів кафедри?». Окрему увагу було приділено особливостям підготовки тез доповідей, їх структурі та презентації, як одному з напрямів апробації результатів наукових досліджень.















