Cтуденти освітньої програми «Комп’ютерна графіка та розробка ігор» презентували концепції ігор

Shares

Студенти третього курсу освітньої програми «Комп’ютерна графіка та розробка ігор» представили свої групові проєкти в межах дисципліни «Основи геймдизайну». Ці роботи являють собою детально розроблені концепції для створення майбутніх відеоігор.

Тематика проєктів була різноманітною, зокрема:

  • «Тамагочі Зубзі» – це інтерактивна гра, створена спеціально для дітей. Її головний герой – веселий зубчик, за яким потрібно доглядати, як за справжнім домашнім улюбленцем. Проєкт спрямований на те, щоб в ігровій формі навчити дітей правил гігієни та догляду за ротовою порожниною;
  • «Enchanted Realms» – рольова фентезійна гра у відкритому світі, зосереджена на дослідженні, зборі магічних предметів, розвитку персонажа та виконанні квестів у динамічному середовищі;
  • «Splash» – це 3D RPG з відкритим світом у фентезійному всесвіті. Світ розірвано на різні регіони, де час і природа спотворені залишками древньої сили. Головний герой це воїн, який прокидається і повинен відновити баланс, збираючи уламки свого минулого та звільняючи світ від хаосу та ворогів.;
  • 2D Платформер – атмосферний 2D платформер з елементами психологічного горору та фольклору. Події відбуваються у міжсвітовому просторі (ліс, потойбіччя, сни), оповитому прокляттям вічного циклу та магією міста під Куполом, де час – ілюзія;
  • «Mindscapes» – психологічна візуальна новела з інтерактивними механіками, що поєднує навчальні лекційні блоки та практичні історії-новели для дослідження тем самоусвідомлення та адаптації.

Студенти продемонстрували розуміння різних ігрових жанрів, розробивши концепції у популярних стилях:

  • хорор (horror), що побудовані на емоції страху та напруги, змушують гравця відчувати себе вразливим у ворожому та небезпечному середовищі, роблячи акцент на створенні гнітючої атмосфери;
  • шутер (shooter), де основний акцент і механіка гри зосереджені на стрільбі, вимагаючи від гравців високої швидкості реакції та точності;
  • рольові ігри (RPG), у яких гравець керує персонажем/групою, що розвивається протягом гри – отримує досвід, покращує навички та збирає спорядження, занурюючись у деталізований сюжетний світ.

На презентації панувала творча атмосфера, студенти захоплено представляли свої ідеї, водночас, не обійшлося і без хвилювання. Успіх кожного проєкту став спільним стимулом, підтверджуючи готовність майбутніх фахівців до подальшої роботи у світі розробки ігор.

Вітаємо студентів із успішною презентацією! Зичимо успіху, нових звершень та перемог! Створюйте ігри, які змінять світ на краще!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */