10 квітня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій разом зі студентами спеціальностей 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент» ОС «бакалавр» та «магістр» долучились до унікального заходу AI Marketing Day 2025, онлайн-конференції присвяченої новітнім досягненням у сфері штучного інтелекту (AI) у маркетингу.
Провідні експерти та компанії поділилися своїм досвідом та успішними кейсами використання AI для оптимізації бізнес-процесів та підвищення ефективності маркетингових кампаній. Студенти та викладачі заслухали виступи провідних експертів України, які були присвячені тематичним напрямам: «Еволюція AI від промптів до AI агентів» (Антон Воронюк, АІ-маркетолог №1 в Україні, засновник WebPromoExperts та AiMe Academy), «Як AI-моніторинг соцмереж допомагає брендам приймати розумні рішення» (Олександр Хаюк, менеджер з управління рецептурними брендами Фітофарм), «Як AI-моніторинг соцмереж допомагає брендам приймати розумні рішення» (Анна Янько, маркетинг-менеджерка в YouScan), «Нові можливості АІ у відео рекламі» (Володимир Чернер, CEO креативної діджитал агенції New Strategies Group, автор проєкту Штучка Інтелект), «НейрогроШІ: Як ШІ допомагає заробляти більше, витрачаючи менше» (Вілена Остапенко, засновниця AI Marketer Club і каналу AI Marketer), «Рішення для маркетологів на базі Google Vertex AI від Admixer Advertising. Реальні кейси використання» (Олександр Тісменецький, GMP; CGP Product Director Admixer Advertising), «Використання ШІ в креативі» (Ірина Шинкаренко, заступник Голови товариства у сфері комунікацій, реклами, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Епіцентр К), «Дизайн без обмежень: від стокових зображень до унікальних візуалів» (Ельвіра Романенко, Team lead graphic design Prom), «AI в Vodafone: зростання та оптимізації» (Сергій Бориславський, директор з розвитку цифрових продуктів у Vodafone Ukraine), «Як Reply.io виростили ТікТок з AI аватаром з 0 до 250К підписників за рік» (Олег Білозор, CEO & Founder Reply.io), «Серфінг на хвилі АІ» (Олексій Попов, керівник Digital маркетингу у ПриватБанку).
Щиро дякуємо Академії WebPromoExperts за організацію заходу, можливість долучитись, дізнатися про сучасні тренди AI та розібрати реальні кейси використання AI при побудові маркетингових стратегій для досягнення цілей організацій.