Лекція-симуляція для студенів університету від Дмитра Антонюка

Shares

31 березня для студентів I курсу освітніх програм «Інженерія програмного забезпечення» та «Веб-технології» в межах тижня факультету інформаційно-комп’ютерних технологій проведено лекцію-симуляцію від запрошеного спікера – директора групи компаній Дмитра Антонюка «Ігрова симуляція, або чому ми так поводимось особисто і в групах?». До проведення економіко-поведінкової симуляції долучилося 121 студент. На занятті використовувалась симуляція «Червоне і зелене» з колекції симуляцій  Economics Games , яка моделює проблеми колективних дій. Проблеми колективних дій лежать в основі багатьох економічних питань. Часто студенти мають проблеми з усвідомленням того, як суспільство в кінцевому підсумку отримує не оптимальний результат, і можуть неправильно припустити, що хтось має хотіти результату, який має місце в конкретній ситуації. Виправлення цієї помилки ускладняються упередженнями, які студенти привносять до цих питань. Симуляція «Червоне і зелене» демонструє напругу між особистим інтересом і соціальним благом у вільний від контексту спосіб, дозволяючи студентам побачити, що ці неоптимальні результати можуть бути не бажаними ніким, а натомість можуть бути результатом нездорової системи стимулів.

Такий досвід використання комп’ютерних симуляцій на соціально-економічні теми особливо корисний студентам IT-спеціальностей. Він дає змогу майбутнім IT-спеціалістам ознайомитись з прикладною сферою моделювання і програмування соціально-економічних процесів, а також, розвиває економічні компетентності студентів.

Дана симуляція складалась з 5 раундів, і після кожного раунду лектор пояснював результати вибору і відбувався запуск наступного раунду з очікуванням результатів. Результатом проведення даної симуляції було обговорення, чому саме такі результати були отримані, та які варіанти могли бути при інших вхідних даних (наприклад, можливість обговорення та кооперації).

Комп’ютерні симуляції є однією з тематик роботи Наукової школи «Цифрові освітні технології» та cпільної науково-дослідної лабораторії з проблем цифрової трансформації вищої освіти Державного університету «Житомирська політехніка» й Інституту цифровізації НАПН України.

Щиро дякуємо Дмитру Антонюку за цікаву лекцію та постійну співпрацю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */