24 березня 2025 року студенти спеціальності «Менеджмент» освітнього рівня «бакалавр» та «магістр», а також спеціальності «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр», разом з викладачами кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій долучилися до онлайн-лекції на тему: «Нейромаркетинг: як використовувати в бізнесі».
Спікеркою заходу стала Жанна Савчук – нейромаркетолог, викладачка курсу «Нейромаркетинг для бізнесу» в UKU Business School, засновниця Міжнародної асоціації нейромаркетингових компаній Neuro Union (Польща), ex-marketing director «Edem Resort Medical & SPA». Ця лекція була включена до переліку лекцій, які спрямовані на підтримку вітчизняних підприємців, в межах національного проєкту із розвитку підприємництва та експорту «Дія.Бізнес».
Під час лекції учасники дізналися:
- чому рішення споживачів не завжди є свідомими та як визначити їхні справжні вподобання;
- як нейромаркетинг допомагає підвищити залученість клієнтів і збільшити продажі;
- які інструменти нейромаркетингу використовуються у світовій та українській практиці.
Онлайн-лекція стала чудовою можливістю для викладачів і студентів кафедри розширити розуміння психологічних аспектів поведінки споживачів, дізнатися про актуальні методики впливу на прийняття рішень та отримати практичні інсайти щодо застосування нейромаркетингових підходів та інструментів у сучасному бізнесі.