Студенти університету взяли участь в онлайн-екскурсії лабораторією нейромаркетингу Західноукраїнського національного університету

Shares

У межах стратегічного партнерства між Західноукраїнським національним університетом та Державним університетом «Житомирська політехніка», закріпленого договором про наукове та культурно-освітнє співробітництво, 28 лютого 2025 року відбулася онлайн-екскурсія унікальною лабораторією нейромаркетингу.

Cтуденти Житомирської політехніки, які здобувають освітній рівень «бакалавр» за спеціальностями 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» та «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент», разом із викладачами кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій і кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку долучилися до оглядової екскурсії лабораторією нейромаркетингу Західноукраїнського національного університету.

Ознайомчу бесіду, демонстрацію та роз’яснення щодо використання пристроїв для створення контенту та проведення практичних занять із дисципліни «Нейромаркетинг» провели завідувачка кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету, д.е.н., проф. Тетяна Борисова та доцентка, к.е.н. Юлія Процишин. Учасники заходу мали можливість зануритися у світ інноваційних маркетингових технологій і дослідити, як нейронаука трансформує сучасні підходи до організації навчального процесу майбутніх маркетологів і менеджерів із маркетингу.

Зокрема, було продемонстровано сучасне професійне обладнання для створення високоякісного відео- та фотоконтенту: бездротові, студійні та мініпетличні мікрофони, професійний диктофон, стабілізаційні штативи, набір блогера, фотоапарат, телесуфлер, монопод для динамічної зйомки, нагрудний тримач для смартфона, кріплення для смартфона на голову, фотобокси з вбудованим освітленням, кільцеві світлодіодні лампи, фотофони для предметної зйомки та навіть костюм для хромакею, який використовується для накладання візуальних ефектів і віртуальних фонів під час відеомонтажу.

Також учасникам було представлено сучасне обладнання для нейромаркетингових досліджень: високоточний айтрекер для детального відстеження руху очей, електроенцефалограф для реєстрації електромагнітної активності кори головного мозку, а також професійний пульсоксиметр для вимірювання фізіологічних реакцій. Останнім здобутком лабораторії є прилад для вимірювання шкірно-гальванічної реакції, що визначає рівень потовиділення поверхні долоні респондента як відповідь на певні стимули або подразники.

Особливе враження справила демонстрація відеоробіт студентів із візуалізацією теплових карт та траєкторій руху очей респондентів під час перегляду рекламних матеріалів, що наочно показало застосування цих технологій для аналізу сприйняття контенту та оптимізації комунікаційних стратегій у майбутньому.

Цікавою складовою навчального процесу в ЗУНУ є дослідження впливу ароматів на поведінку споживачів і створення індивідуальних ароматів для брендів. Для цього кафедра маркетингу використовує допоміжні засоби, зокрема набори ефірних олій, аромарідини, аромодифузори тощо. За словами д.е.н., проф. Тетяни Борисової, ця колекція постійно поповнюється, оскільки сенсорний маркетинг та його вплив на споживацькі рішення стають все більш актуальним напрямком досліджень.

Ця освітня ініціатива стала важливим практичним компонентом одразу кількох дисциплін для студентів Житомирської політехніки: «Інтернет-маркетинг», «Діджитал-інструменти для маркетингу», «Цифровий маркетинг у дії», «Таргетинг» та інших. Віртуальний формат екскурсії не лише забезпечив доступ до передових технологій нейромаркетингу, а й продемонстрував ефективність міжуніверситетської співпраці в сучасному освітньому процесі.

Висловлюємо щиру вдячність д.е.н., проф. Тетяні Борисовій та колективу кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету за організацію інноваційного заходу з нейромаркетингу. Окрема подяка завідувачу кафедри інформаційних систем в управлінні та обліку д.е.н., проф. Сергію Легенчуку за професійну підтримку цього заходу та дослідження можливостей застосування відповідного програмного забезпечення для реалізації наукових досліджень у сфері нейромаркетингу.

  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */