Global Game Jam 2025: майстер-клас по паттернам проєктування

Shares

17 січня в межах підготовчого тижня Global Game Jam 2025 проведено  майстер-клас по паттернам проєктування від студента-магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», переможця Global Game Jam 2023, магістра освітньої програми «Комп’ютерні науки» та досвідченого джемера Андрія Левицького.

На майстер-класі Андрій продемонстрував застосування паттерну State на прикладі власної гри та обґрунтував важливість структурованого підходу написання коду під час розробки ігор. Також Андрій поділився цінним досвідом участі в джемах та дав корисні поради для організації ефективної роботи в команді. Він продемонстрував ігри, які розробляли з командою, зокрема Roots of Betrayal і Moonshine, та розказав про труднощі, які виникали під час розробки та шляхи їх вирішення.

До майстер класу приєднались здобувачі освітніх програм «Комп’ютерна графіка та розробка ігор», «Інформаційні системи та технології» освітнього рівня «бакалавр» та освітніх програм «Комп’ютерні науки» з освітніх рівнів «магістр» та «доктор філософії».

Дуже дякуємо Андрію за чудовий і корисний майстер-клас і всім, хто приєднався! 

Вже зовсім скоро розпочнеться Global Game Jam 2025. Слідкуйте за подіями на локації Житомирська політехніка на веб-сайті і діскорд-сервері! Там же ви знайдете всю необхідну інформацію щодо участі в цьогорічних конкурсах.

Кафедра комп’ютерних наук

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */