Гостьова лекція «Автоматизація діяльності підприємств у сфері туризму: нові горизонти ефективності»

Shares

01 листопада 2024 року викладачі та здобувачі вищої освіти спеціальностей 242 «Туризм і рекреація» та 241 «Готельно-ресторанна справа»  доєдналися до відкритої  гостьової лекції на тему: «Автоматизація діяльності підприємств у сфері туризму: нові горизонти ефективності».

Спікером виступила фахівець в галузі туризму — Наталія Погуда, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанного бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну.

Наталія Погуда розповіла про системи пошуку та бронювання турів, з якими працюють туристичні агентства України в умовах воєнного стану та які є доступними для використання в освітньому процесі. Зокрема, МоїТуристи з якими працюють і здобувачі вищої освіти кафедри (викладачка кафедри Любченко В.В., має тестовий доступ на 6 місяців до системи, що дозволяє працювати в режимі реального часу, долучати студентів у ролі менеджера, бачити комісійну винагороду та результати роботи) IT Tour, що дозволяє працювати на професійному рівні, INTERIUS та інші системи.

Дані програми є вітчизняними та працюючи в них є змога побачити різницю з іноземними системами бронювання, які зараз заповнюють ринок. Проте дані програми є складними в користуванні, в порівнянні з українськими. Викликом, в умовах російсько-української війни, є використання туристичними агентствами в Україні софтів країни-агресора. Так, 18 із 50 туристичних агентств в Україні використовують такий софт, і в світлі останніх законодавчих змін, змушені шукати альтернативу.

Ключовим акцентом гостьової лекції було наголошення на активному використання автоматизації, як ефективному засобі узгодження даних роботи туристичного оператора. На прикладах продемонстровано використання SRM систем в діяльності туристичних підприємств. Також, було розглянуто питання залучення штучного інтелекту у туризмі, як спосіб автоматизації деяких завдань.

Також, Наталія Погуда звернула увагу на нестачу висококваліфікованих спеціалістів в туристичній сфері, на важливість вибудовувати довірливі, лояльні відносини з потенційним туристом та важливість використання штучного інтелекту для побудови власного стилю, не заміняти, а вдосконалювати роботу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */