Круглий стіл з обговорення ОПП та ОНП за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг»

Shares

В епоху постійних змін та трансформації при підготовці здобувачів вищої освіти слід щороку забезпечувати актуалізацію освітніх програми до вимог сьогодення, враховуючи досвід інших ЗВО, запити роботодавців, досвід випускників та потреби самих студентів. З цією метою 25 травня 2024 року відбулося публічне обговорення освітніх програм ОС «бакалавр», «магістр» та ОНС «доктор філософії» спеціальності 073 «Менеджмент» та ОС «бакалавр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» із залученням як внутрішніх, так й зовнішніх стейкхолдерів.

Внутрішніх стейкхолдерів представляли здобувачі освіти 1 курсу магістратури (група МОМ-24) та 1-3 курсів бакалаврату (групи МО-66, МО-67, МО-67к, МО-68, МО-68к, МО-69, МО-70, МО-71, МА-1, МА-2), а також викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій. Серед зовнішніх стейкхолдерів були представники академічної спільноти інших ЗВО, представники органів влади, випускники спеціальності 073 «Менеджмент», керівники провідних підприємств Житомирської області та інші зацікавлені сторони. До проведення заходу всі бажаючі могли ознайомитись з проєктами освітніх програм на освітньому порталі Державного університету «Житомирська політехніка».

Під час заходу зі вступним словом та представленням змістовного наповнення проєктів освітніх програм на 2024-2025 навчальний рік виступили гаранти:

  • к.е.н., доц. Ольга Пащенко (гарант ОПП «Менеджмент» ОС «бакалавр»)
  • д.е.н., проф. Тетяна Остапчук (гарант ОПП «Менеджмент» ОС «магістр»)
  • д.е.н., проф. Галина Тарасюк (гарант ОПП «Менеджмент» ОНП «доктор філософії»)
  • PhD Тетяна Завалій (гарант ОПП «Маркетинг» ОС «бакалавр»).

Після представлення кожного проєкту освітньої програми відбулось активне обговорення її змістовного наповнення, було окреслено актуальність та унікальність, а також досягнення програмних результатів за кожною ОПП та напрямів їх удосконалення з урахуванням сучасних тенденцій на ринку праці для забезпечення подальшого працевлаштування випускників. Прийнято рішення щодо напрямів формування пулу вибіркових дисциплін та внесення змін до наповнення змістовних модулів освітніх компонентів відповідно до вимог роботодавців.

Зі слушними пропозиціями виступили:

  • Купалова Галина (д.е.н., проф., професор Українсько-німецької кафедри екологічного менеджменту та підприємництва);
  • Кузнєцова Інна (д.е.н., проф., завідувач кафедри менеджменту організацій Одеського національного економічного університету);
  • Гарафонова Ольга (д.е.н., проф., професор кафедри менеджменту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана);
  • Куліш Антон (директор та співзасновник ТОВ «ДЕПС ЮА»);
  • Нацевич Олександра (заступник начальника відділу фінансово-господарського забезпечення Департаменту цивільного захисту населення та оборонної роботи Житомирської ОВА);
  • Д’яченко Анна (менеджер з реклами, ТОВ «ОЛДІ Житомир»);
  • Головійчук Глєб (директор ПП «Коростенський завод теплотехнічного обладнання»);
  • Потапенко Сергій (керівник департаменту корпоративних рішень, ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ»);
  • Кучеренко Анастасія (заступник Голови правління з питань комерційної діяльності ПрАТ «Меблі»);
  • Жигадло Лариса (директор з якості АТ «Житомирський маслозавод»);
  • Юрківська Людмила (начальник відділу маркетингу, АТ «Житомирський маслозавод»);
  • Мартиненко Олександра (маркетолог ТОВ «Шарікава»);
  • Любарець Владислав (студентський декан ФБСО),
  • Іщик Ольга (група МА-1);
  • Васьковська Карина (група МО-71);
  • Возніченко Нікіта (група МО-69);

Усі надані рекомендації та пропозиції будуть розглянуті на засіданні кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій для подальшого покращення проєктів програм.

Щиро дякуємо учасникам круглого столу за участь у засіданні, цінні рекомендації, зацікавленість у забезпеченні високого рівня якості підготовки фахівців за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» різних освітніх ступенів.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */