24 травня 2024 року маркетолог Житомирської політехніки Яна Гладищук провела практичне заняття для студентів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» (група МА-2). Заняття спрямовано на розвиток soft skills майбутніх фахівців за допомогою ігрового методу.
У межах заняття студенти практикувалися у трьох настільних іграх: «Trial by Trolley», «Dany» та «Wavelength». Кожна з цих ігор спрямована на розвиток певних навичок, що є ключовими для успішної роботи маркетолога.
«Trial by Trolley» допомагає студентам розвивати комунікативні навички та вміння працювати в команді. Під час гри студенти, розділені на команди, вирішують складні етичні дилеми, намагаючись переконати «машиніста трамваю» врятувати певних персонажів. Цей процес сприяє розвитку навичок чіткої комунікації, аргументації, командної роботи та прийняття складних рішень.
«Dany» – це гра, з цікавою стилістикою, що поєднує в собі кращі риси ігор на соціальну дедукцію та тлумачення асоціацій. У грі студенти, описуючи слова абстрактними зображеннями, розвивають креативність, ораторські навички, критичне мислення та нестандартний підхід до задач. Розкриття ролей та командна співпраця сприяють вдосконаленню комунікативних навичок та вміння читати невербальні сигнали.
«Wavelength» – гра розмовного формату, де учасники читають думки один одного. Гра розвиває креативність, емпатію, вміння знаходити нестандартні рішення та розуміти один одного, адже для перемоги команди мають працювати у синергії. У ній команди повинні асоціювати слова з різними кольорами спектра.
Використання ігрового методу на практичному занятті дало змогу студентам не лише розвинути важливі м’які навички для майбутньої професії маркетолога, але й отримати позитивні емоції та заряд енергії під кінець навчального року.
Розвиток м’яких навичок є невід’ємною частиною підготовки фахівців з маркетингу. Ігровий метод навчання – це ефективний інструмент, який допомагає студентам здобути необхідні знання та навички в легкій та захоплюючій формі.