Відділ маркетингу та зв’язків з громадськістю Житомирської політехніки запрошує на роботу

Shares

Державний університет “Житомирська політехніка” запрошує на роботу до відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю талановитих та амбітних студентів, які хочуть приєднатися до нашої команди та сприяти розвитку бренду університету.

Вимоги до кожної з вакансій є бажаними. Якщо в вас ще немає досвіду відповідно до вимог, але ви хочете цьому навчитись, надсилайте свої відгуки на вакансію.

Що ми робимо?

Наш відділ відповідає за зовнішню та внутрішню комунікацію університету, зокрема за:

  • Розробку та реалізацію маркетингових кампаній університету
  • Створення та просування бренду університету
  • Створення візуального контенту (фото, відео, 2D графіка, друковані матеріали)
  • Представництво університету в ЗМІ
  • Ведення інформаційних ресурсів університету (facebook, instagram, telegram, tik-tok, threads, news.ztu.edu.ua, youtube)

Хто нам потрібен?

1. Дизайнер

Вимоги до дизайнера:

  • Розуміння принципів композиції, поєднання кольорів та форм
  • Здатність працювати з різноманітними стилями та концепціями дизайну
  • Вміння працювати в Google Docs/Sheets/Slides, Power Point
  • Розуміння функціоналу Figma, пакету програм для дизайну Adobe (Photoshop, Illustrator, Lightroom)
  • Вміння працювати в рамках технічного завдання та дедлайнів, вміння роботи із фідбеком
  • Вміння працювати з платформами ШІ буде перевагою
  • Бажано мати власний ноутбук/комп’ютер, здатний працювати з графічними програмами

2. Копірайтер

Вимоги до копірайтера:

  • Вміння писати цікавий, інформативний і переконливий текст
  • Знання основ маркетингових комунікацій
  • Вміння створювати різні види контенту, наприклад, рекламними текстами, статтями, сценаріями, слоганами тощо
  • Вміння працювати з WordPress буде перевагою
  • Грамотність
  • Знання української мови на рівні С1/С2
  • Креативність, увага до деталей і відповідальність
  • Вміння працювати в рамках технічного завдання та дедлайнів, вміння роботи із фідбеком

3. Контент-мейкер

Вимоги до контент-мейкера:

  • Вміння фотографувати і знімати відео високої якості для різних платформ (Instagram Reels, Tik-Tok, YouTube)
  • Вміння використовувати різні програми для редагування фото та відео, наприклад, Adobe Lightroom, Premierе Pro тощо
  • Наявність портфоліо творчих робіт, яке включає приклади контенту для різних платформ (бажано)

Зробіть перший крок до успіху разом з Житомирською політехнікою!

Відгуки на вакансію надсилайте на пошту відділу з приміткою робота – info@ztu.edu.ua – до 10 січня 2024 року.

Не пропустіть свій шанс стати частиною команди Житомирської політехніки!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */