Запрошуємо всіх бажаючих на відкритий воркшоп “Корпоративна культура Житомирської політехніки”. Воркшоп проведе керівник відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю Житомирської політехніки Іван НОВОСЬОЛОВ.
Коли? 05 грудня (вівторок) о 15:00
Де? 316 ауд.
Програма воркшопу:
-
- Місія та цінності університету
- Ключові комунікаційні меседжі
- Бренд-айдентика університету
- Соціальні мережі та промоція бренду
- Використання телеграм-чатів
- Дайджест Житомирської політехніки
- Корпоративні електронні адреси
Будуть розглянуті наступні питання:
- Основні комунікаційні меседжі університету та як їх формулювати та передавати зовнішній аудиторії;
- Де знайти ресурси бренду та інструкції до їх використання;
- Важливість особистого внеску в промоцію бренду через соц. мережі;
- Рекомендації та правила використання чатів у телеграмі;
- Зв’язок дайджесту з використанням корпоративної пошти;
- Важливість використання корпоративної пошти для професійної комунікації та безпеки та ін.
Чекаємо на вас!