Розробка ігрового проєкту «Свято Купала» від кафедри комп’ютерних наук

Shares

Продовженням співпраці між Житомирською політехнікою та Лундським університетом (Швеція) стало розроблення студентського ігрового проєкту «Свято Купала».

У даному проєкті керівниками від кафедри комп’ютерних наук виступили ТЕРЕЩУК Степан, КОРОТУН Ольга та ЛЕВКІВСЬКИЙ Віталій, команда розробників складалась зі студентів спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки» та 126 “Інформаційні системи та технології”:

    • Білошицький Влад (2 курс, група КН-21-2)
    • Ільченко Аліна (1 курс, група КН-22-1)
    • Соловйов Іван (1 курс, група КН-22-1)
    • Кучумов Олександр (1 курс, група КН-22-1)
    • Козлова Вероніка (1 курс, група ІСТ-22-1)

Наші студенти розробили візуальну частину даного ігрового проєкту: 3D-моделі та локацію, студенти Лундського університету писали код до гри. Робота студентів Житомирської політехніки у цьому проєкті визначена на високому рівні викладачем та студентами Лундського університету. Процес співпраці та комунікації між учасниками проєкту дозволив студентам познайомитись ближче один з одним, поділитись своїм досвідом та напрацюваннями, а також навчив допомагати та надавати поради задля швидкої та якісної розробки гри.

Дякуємо завідувачу кафедри комп’ютерних наук, ГРАФ Марині, за організацію даного проєкту та прагнення до успіху.

Ще раз велика подяка наших колегам зі Швеції за таку колаборацію та чекатимемо на її продовження!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */