31 жовтня 2022 року студенти освітнього рівня «магістр», освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (групи ПВМ-8), на запрошення стейкхолдера кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Людмили ЮРКІВСЬКОЇ – начальника відділу маркетингу та реклами АТ «Житомирський маслозавод», мали можливість прослухати лекцію на тему: «Маркетинговий аналіз мікросередовища підприємства» з дисципліни «Аналітика даних для маркетингу (Data Analytics for Marketing)».
Студенти познайомились із завданнями, які вирішуються шляхом проведення аналізу мікросередовища підприємства для потреб його управління. Особливу увагу було зосереджено аспектам маркетингового аналізу постачальників, конкурентів, клієнтів та контактних аудиторій, що було відображено через приклади з практичного досвіду лектора в сфері маркетингу.
Дякуємо, Людмилі Йосипівні за представлення цікавого і практичного матеріалу!