Протягом січня-лютого 2022 року викладачі та студенти кафедри менеджменту і підприємництва Державного університету «Житомирська політехніка» пройшли тренінг «Основи цифрового маркетингу» від компанії «Google».
Високий рівень опанування знань, пов’язаних з налагодженням ефективної реклами в Інтернеті, освоєнням можливостей пошукових систем та соціальних мереж в контексті маркетингу, використанням Google Analytics, основами контент-, email- та локального маркетингу, медійної реклами, електронної комерції, SEO, SMM, був підтверджений проходженням відповідного тестування та сертифікацією учасників.
Вітаємо ЮШКЕВИЧ Олену, ВІКАРЧУК Ольгу, ВИГОВСЬКОГО Володимира, ЗАВАЛІЙ Тетяну та БЄЛЯКОВА Дмитра з новими здобутками та свідченням відповідності діджитал-трендам маркетингу в сучасних умовах розвитку бізнесу.