25 листопада 2025 року у Державному торговельно-економічному університеті (м. Київ) відбувся фінал XIII Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами. Житомирську політехніку представили здобувачі вищої освіти першого курсу спеціальності D5 «Маркетинг» Крупський Євгеній та Горбач Мирослав.
Участь у конкурсі передбачала розробку креативних ідей рекламних матеріалів та їх практичне втілення за допомогою сучасних графічних редакторів та програм монтажу відео. Серед номінацій конкурсу були друкована реклама, зовнішня реклама, фірмовий стиль, відеореклама, аудіореклама, AI-реклама, проєкт рекламної кампанії, реклама створена юніорами, соціально відповідальна реклама та патріотична номінація «Будь сміливим! | Be Brave Like Ukraine».
Євгеній Крупський здобув перемогу у номінації «Відеореклама», продемонструвавши високий рівень професійної підготовки та творчий підхід до створення рекламного контенту.
Переможця привітав ректор Державного торговельно-економічного університету Мазаракі Анатолій Антонович – доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України.
Вітаємо Євгенія Крупського з заслуженою перемогою та бажаємо подальших творчих і професійних успіхів!
Переможне відео від Євгенія Крупського:



