Круглий стіл зі стейкхолдерами щодо обговорення освітньої програми «Журналістика, реклама та цифрові медіа»

Shares

4 грудня у конференц-залі університету відбулося засідання круглого столу із залученням із залученням зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів за спеціальністю на кафедрі журналістики та філософських студій С7 «Журналістика» ОПП «Журналістика, реклама та цифрові медіа». До зустрічі у змішаному форматі долучилися представники академічної спільноти, роботодавці та здобувачі вищої освіти. Усі учасники публічного обговорення мали можливість заздалегідь ознайомитися із проєктом освітньо-професійної програми.

Ключовими стейкхолдерами на зустрічі виступили:

  • Клименко Дмитро – головний редактор бюро інформаційного контенту філії АТ «НСТУ» «Житомирська РД»;
  • Трокоз Оксана – регіональна представниця Інституту масової інформації в Житомирській області;
  • Ткачук Марина – радіоведуча «NewDay FM»;
  • Шульська Вікторія – журналістка телеканалу «C-TV»;
  • Нестеренко Анастасія – менеджерка рекламної агенції «Lux design»;
  • Сичов Денис – голова Житомирського районного осередку ГО «Захист держави»;
  • Володіна Валерія – керівниця мультимедійного відділу інтернет-видання «Житомир.info»;
  • Здорик Роман – редактор сайту «Вголос.Zt» та медіапроєкту «Житомир щодня».

Участь у зустрічі взяли також й інші зацікавлені сторони.

Під час активної дискусії зовнішні та внутрішні стейкхолдери відзначили високий рівень якості освітніх програм, їх актуальний зміст і відповідність сучасним вимогам ринку праці. Учасники круглого столу відзначили значним позитивом залучення до викладання курсів журналістів-практиків.

Головний редактор бюро інформаційного контенту філії АТ «НСТУ» «Житомирська РД» Дмитро Клименко відзначив практичну спрямованість програми, а також запропонував посилити освітню компоненту «Охорона праці і безпека роботи журналіста» темами, пов’язаними з діяльністю фахівців в умовах військового конфлікту та вміннями надавати першу домедичну допомогу. Медіаменеджер наголосив на необхідності в рамках дисциплін «Програмне забезпечення роботи медійника», «Медіафах» (модулю «Інформаційні технології виготовлення аудіовізуальної продукції»). «Web-дизайн та цифрові медіатехнології» вивчати також крім «Adobe Premiere» вивчати альтернативні програми відеомонтажу, пакети аудіопрограм, програм конвертації файлів, для роботи із фото та відеотехнікою, роботи з телефоном.

Освітня компонента «Медіарегулювання. Професійні та етичні стандарти медіадіяльності» потребує акцентування уваги на журналістських стандартах, що варто окремо вивести в назву. У модуль «Інтернет-журналістика», на думку Дмитра Клименка, варто включити теми для вивчення діджитал платформ та SMM. Оксана Трокоз наголосила на можливостях долучення студентів спеціальності брати участь у тематичних тренінгах. Фахівчиня підтримала пропозицію уваги до професійних стандартів, інструментів запобігання маніпуляціям та необхідності вивчення можливостей застосування штучного інтелекту в професійній діяльності.

Радіоведуча «NewDay FM» Ткачук Марина відзначила наявність матеріального забезпечення та приміщення для ефективного викладання дисципліни «Комунікативний практикум». Журналістка телеканалу «C-TV» Вікторія Шульська відзначила позитивну співпрацю із студентами цієї спеціальності, які мають уже досвід співпраці по виготовленню авторського контенту – зйомці бліц-опитувань та репортажів.

Дизайнер рекламної агенції «Lux design» Єлизавета Мельничук висловила пропозицію, що, враховуючи сучасні тренди, варто додати навчальні модулі, присвячені використанню штучного інтелекту при виготовленні рекламної продукції. А Денис Сичов запропонував звернути увагу на політичний PR, зокрема додати вибіркові дисципліни «Політичний PR у роботі медійника» та «Політичні технології».

Зустріч пройшла у форматі вільного та конструктивного діалогу, була динамічною, цікавою та інформативною. За результатами засідання круглого столу було прийнято наступні рішення:

  1. Всі отримані рекомендації та пропозиції, висловлені стейкхолдерами під час публічного обговорення, стануть основою для оновлення та актуалізації освітньо-професійньої програми «Журналістика, реклама та цифрові медіа» з урахуванням сучасних вимог ринку праці та викликів сучасності.
  2. Робочим групам освітньо-професійних програм доручено в найкоротші терміни опрацювати надані рекомендації, які мають бути враховані при формуванні освітніх програм, навчальних планів та змістового наповнення окремих дисциплін.

Виконання цих рішень допоможе забезпечити високу якість підготовки фахівців, які будуть конкурентоспроможними на національному та міжнародному ринках праці.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */