Викладачі університету взяли участь у круглому столі з питань якості освітніх програм спеціальності D5 «Маркетинг»

Shares

11 листопада 2025 року викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій долучилися до ініціативи «Управління якістю освітніх програм спеціальності D5 «Маркетинг»: досвід міжуніверситетської співпраці».

Організатори круглого столу:

  • Карпатський національний університет ім. В. Стефаника;
  • Хмельницький національний університет;
  • Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця;
  • Полтавський державний аграрний університет.

Круглий стіл передбачав виступи доповідачів, які актуалізували такі теми:

  • Актуальні питання проходження акредитації економічного університету (на прикладі Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця);
  • Досвід та особливості функціонування системи забезпечення якості вищої освіти у Хмельницькому національному університеті;
  • Інтеграція системи управління якістю за ISO 9001:2015 у внутрішню систему забезпечення якості освіти Карпатського національного університету ім. В. Стефаника.

Після доповідей між учасниками відбулося обговорення власного досвіду та нагальних питань у межах дискусійного блоку «Єдність підходів – різноманіття практик». Ключовими темами стали впровадження дуальної освіти та партнерства з бізнесом; формування професійних soft skills і цифрових компетентностей студентів; синергія академічної та практичної складових у магістерській підготовці; важливість постакредитаційного моніторингу; необхідність включення до програм дисциплін, які дозволяють залишатися програмам сучасними і відповідними трендам цифровізації тощо.

Цікавою практикою для подальшого обговорення стало бачення представників Відділу забезпечення якості освіти Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця щодо відповідності програм з маркетингу вимогам Професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринків збуту (маркетолог)» у контексті співпраці з експертами кваліфікаційних центрів.

До круглого столу приєдналися гарант ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Житомирської політехніки – Тетяна Завалій та члени робочої групи, які також забезпечують викладання освітніх компонент цієї ж програми, – Ангеліна Сотник і Ганна Ткачук.

Дякуємо нашим партнерам за можливість обміну досвідом, конструктивний діалог та спільний пошук шляхів удосконалення якості освітніх програм з маркетингу. Такі ініціативи сприяють формуванню єдиних стандартів якості освіти та зміцненню міжуніверситетської співпраці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */