Студенти спеціальності 184 «Гірництво» перетворюють відходи на інноваційні будматеріали

Shares

Нещодавно в Державному університеті «Житомирська політехніка» відбулося незвичайне практичне заняття, що поєднало освітній процес із реальною науковою роботою. Студенти ОС «бакалавр», що навчаються за спеціальністю 184 «Гірництво», в межах дисципліни «Будівельні матеріали з промислових відходів» отримали практичне завдання.

Суть завдання полягала в тому, щоб здобувачі вищої освіти не просто засвоїли теорію, а й виступили в ролі дослідників. Спираючись на теоретичні знання та наукові здобутки, представлені викладачем дисципліни та керівником проєкту молодих вчених «Розробка технології переробки відходів гірничого виробництва в будівельній індустрії» Володимиром Шамраєм, студенти розробляли власні рецептури для виготовлення бетонів та геополімерів.

Практична робота не обмежилася лише створенням зразків. Після затвердіння матеріалів розпочався найцікавіший етап –комплексне випробування їхніх фізико-механічних властивостей. Студенти самостійно тестували міцність зразків на стиск за допомогою лабораторного преса, проводили неруйнівний контроль ультразвуковим методом та використовували молоток Шмідта для експрес-оцінки міцності.

Такий підхід дозволив майбутнім гірничим інженерам на практиці побачити, як відходи виробництва можуть перетворюватися на цінні та міцні будівельні матеріали, що є ключем до сталого розвитку гірничодобувної галузі.

Гарант освітньо-професійної програми «Гірництво» Володимир Котенко відзначив підготовку та знання здобувачів вищої освіти, та наголосив на важливості саме такого практично-орієнтованого підходу, де студенти можуть застосувати наукові розробки для вирішення реальних виробничих завдань.

За результатами отриманих даних та за активну участь у науково-практичній роботі, здобувачі вищої освіти, які продемонстрували найкращі результати, були відзначені сувенірною продукцією від Житомирської політехніки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */