16 жовтня 2025 року відбулася відкрита онлайн-лекція з підприємницею, засновницею бренду «Юльча Непосидюча», організаторкою авторських подорожей Україною та гастроентузіасткою Юлією Веселовською на тему: «Авторські подорожі: маркетинговий хід, міф чи еволюція подорожей?». Слухачами лекції стали здобувачі вищої освіти 1-4 курсів спеціальності «Туризм і рекреація» та «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг».
Авторські подорожі — це концептуальний тур в певній ніші, спланований та організований досвідченим мандрівником, travel-експертом. Зазвичай проводиться для маленьких груп (до 12 осіб в основному) і відрізняється насиченою програмою, набуттям нового досвіду та вражень і закриває певні потреби. На відміну від стандартних пакетних турів, вони пропонують унікальні та персоналізовані маршрути, що дають змогу глибше зануритися в атмосферу регіону.
Пані Юлія розпочала свою лекцію з переконливого аргументу, про те, що створення і реалізація авторської подорожі для майбутніх фахівців у сфері гостинності, може стати справжнім «трампліном» у кар’єрі. Лектор акцентувала увагу здобувачів на основних особливостях, які має містити авторський тур:
- Унікальний маршрут: програма туру створюється з урахуванням інтересів конкретної групи та включає нестандартні локації, нетипові для масового туризму.
- Невеликі групи: зазвичай групи складаються до 10-12 осіб, що робить подорож гнучкішою, мобільнішою та дозволяє створити дружню атмосферу.
- Досвідчений лідер: подорож супроводжує не просто гід, а досвідчений мандрівник (тімлідер), який глибоко знає місцевість і маршрут.
- Небанальний відпочинок: акцент робиться на активному проведенні часу,
наприклад, трекінг, рафтинг, екскурсії на джипах чи відвідування локальних закладів.
- Гнучкість: Організатори авторських турів часто пропонують опції для індивідуальних подорожей, враховуючи побажання клієнтів.
- Нетворкінг: Такі подорожі приваблюють однодумців, тому є чудовою нагодою для нових знайомств та обміну досвідом.
На сьогодні при створенні авторської подорожі досвідчений мандрівник має впроваджувати такі світові макротренди , а саме: фокус на враження, фокус на ментальне здоров’я, турбота про інтелектуальне здоров’я, з елементами ностальгії (відпочинок в селі, фермерський туризм), гібридні тури (workation або bleisure, business і leisure).





