Загальні збори трудового колективу факультету бізнесу та сфери обслуговування. Академічна доброчесність та управління конфліктами

Shares

28 серпня 2025 року на факультеті бізнесу та сфери обслуговування було проведено загальні збори трудового колективу. Декан факультету д.е.н., професор Галина Тарасюк у своїй доповіді детально зупинилася на особливостях організації освітнього процесу.

Вона наголосила на важливості підвищення якості освітніх послуг, упровадження інноваційних методик викладання та використання сучасних цифрових технологій у навчальному процесі. Тарасюк Галина звернула увагу науково-педагогічних працівників на необхідності досягнення системи КРІ показників. Декан підкреслила, що досягнення KPI показників не є формальністю, а виступає реальним механізмом підвищення конкурентоспроможності факультету, університету, забезпечення його провідних позицій серед закладів вищої освіти та відповідності сучасним викликам у сфері менеджменту, бізнесу та обслуговування.

Також одним із ключових питань порядку денного зборів трудового колективу факультету бізнесу та сфери обслуговування було обговорення основних положень Кодексу академічної доброчесності Державного університету «Житомирська політехніка». Декан факультету Тарасюк Галина наголосила на важливості дотримання основних положень Кодексу науково-педагогічними, науковими працівниками та іншими категоріями співробітників факультету, здобувачами вищої освіти з дотриманням при цьому основних моральних і правових норм академічної поведінки.

Заступник декана Ольга Пащенко презентувала ключові положення Кодексу академічної доброчесності Державного університету «Житомирська політехніка». У своїй доповіді вона наголосила на важливості формування чесних, відкритих і партнерських відносин між усіма учасниками освітнього та наукового процесів. Присутніх було ознайомлено з основними принципами та фундаментальними цінностями академічної доброчесності, а також із правилами етики академічних взаємовідносин. Окремо розглянуто види можливих порушень академічної доброчесності та відповідальність, яка настає за їх вчинення. Крім того, було представлено процедури врегулювання конфліктних ситуацій та механізми управління конфліктами, які застосовуються в університеті для підтримки сприятливого академічного середовища.

Окрема увага була приділена відповідальному впровадженню та використанню технологій штучного інтелекту в закладах вищої освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */