16 вересня 2025 року студенти, які здобувають освітні рівні «бакалавр» та «магістр» за спеціальностями «Маркетинг» та «Менеджмент» у Житомирській політехніці, долучилися до відкритої лекції «Маркетинг-менеджмент: сучасні тренди та виклики» від к.е.н., доц. Людмили Юрківської, яка очолює відділ маркетингу і реклами АТ «Рудь».
Зустріч була розпочата з обговорення важливості практичного досвіду в сфері маркетинг-менеджменту та прикладну природу маркетингу, яка народжується в практиці, і тільки згодом трансформується у теоретичні концепти, закріплені в підручниках.
Перша частина зустрічі пройшла у форматі ознайомлення студентів із особливостями роботи відділу маркетингу і реклами АТ «Рудь». Спікер деталізувала, які знання, навички та вміння має мати випускник, для того, щоб бути затребуваним на ринку праці в сфері маркетинг-менеджменту. Також був зроблений наголос на тісній співпраці відділу маркетингу з іншими структурними підрозділами (відділ збуту, логістики, ЗЕД, бухгалтерії тощо), що зумовлює широкий спектр компетентностей сучасного менеджера та маркетолога.
Друга частина зустрічі пройшла у форматі Q&A. Студенти питали про важливість досвіду в сфері маркетингу для працевлаштування, використання певних патернів в створенні нових продуктів (наприклад, ностальгічних), зняті товарні позиції компанії «Рудь» і причини їх зняття з виробництва, особливості кампаній з виходу на нові міжнародні ринки, проблеми сезонних товарів на прикладі морозива, поради щодо правильного оформлення резюме тощо. Додатково Людмила Юрківська порадила студентам звернути увагу на сферу нейромаркетингу, яка є вкрай актуальною в умовах сьогодення.
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Житомирської політехніки на чолі із Тетяною Остапчук, яка є гарантом ОП «Менеджмент» за освітнім рівнем «магістр», разом з гарантами освітнього рівня «бакалавр» ОП «Маркетинг» Тетяною Завалій та ОП «Менеджмент» Ольгою Пащенко висловлює подяку Людмилі Юрківській за багаторічну співпрацю та цінні погляди експерта-практика, які є неоціненним внеском у підготовку майбутніх менеджерів та маркетологів, а також допомагають студентам краще розуміти сучасні виклики індустрії.