Реєстрація на спеціально організовану сесію ЄВІ 2025 для вступу до магістратури та аспірантури

Shares

Відкрито реєстрацію на спеціально організовану сесію ЄВІ, що буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, яка триває до 8 серпня.

Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:

зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування;
не зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ

Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 01–08 серпня.

Вартість спеціально організованої сесії1176 грн. (оплату потрібно здійснити до 13 серпня включно).

❗️ Реєстрацію осіб, які бажають узяти участь у єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно.

Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

  1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
  • заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
  • документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році;
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).

2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Електронна адреса, на яку необхідно надсилати скан-копії документів для реєстрації – vstup@ztu.edu.ua. Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.

3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку«Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.

Джерело: Український центр оцінювання якості освіти

УСПІХІВ!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */