Залучення практика-маркетолога до освітнього процесу у Житомирській політехніці

Shares

З метою посилення практичного вектору підготовки здобувачів вищої освіти спеціальностей 073 «Менеджмент» (освітнього ступеня «бакалавр» і «магістр») та 075 «Маркетинг» (освітнього ступеня «бакалавр») до команди викладачів кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій долучився Максим Очередько, фахівець у сфері цифрового маркетингу.

Максим Очередько – спеціаліст з 10-річним досвідом в сфері інтернет-реклами, Retention Specialist цифрового рекламного агенства Bread Loaf, яке співпрацює з багатьма відомими брендами на ринку Сполучених Штатів Америки. Свій шлях у діджитал-маркетингу Максим Очередько розпочав у 2013 р. з посади Junior AdOps в стартапі AdoTube, де займався налаштуванням відео-реклами на різних платформах. З часом стартап став частиною компанії Exponential Interactive (зараз – це VDX.TV) платформи, яка обʼєднує рекламодавців та постачальників трафіку. В цій великій міжнародній команді Максим Очередько отримав досвід роботи з різними рекламними форматами та технологіями, взаємодії з різними відділами великої організації, а також здобув навички комунікації в мультикультурному середовищі; займався навчанням персоналу, оптимізацією процесів роботи та удосконаленням програмних інструментів, що використовувалися в роботі. Працював також у таких компаніях, як Next Millennium Media, Custom Social (Arrow AI). З 2020 р. працює у Bread Loaf full-funnel marketing agency, де відповідає за напрям retention, автоматизацію маркетинг-комунікацій, технічну інтеграцію клієнтів з використанням різних інструментів та платформ, займається налаштуванням клієнтських доменів, підвищенням репутації цих доменів та оптимізацією доставки повідомлень в розрізі retention-каналів.

В межах співпраці у процесі підготовки здобувачів вищої освіти пан Максим проводить заняття з дисциплін «Діджитал інструменти для бізнесу та проєктування ефективних систем управління» (спеціальність «Менеджмент», ОС «магістр»), «Маркетингові комунікації» (спеціальність «Маркетинг», ОС «бакалавр»), «Діджитал-інструменти для маркетингу» (спеціальності «Менеджмент» та «Маркетинг», ОС «бакалавр»). Використовуючи свій вагомий досвід, пан Максим в межах викладання лекційних та практичних занять із зазначених дисциплін ділиться найсучаснішими трендами цифрового маркетингу, інсайтами та практичними порадами щодо ефективної організації діяльності у цій сфері. Під час вивчення окремих каналів та інструментів, основний акцент робиться на формуванні цілісної інфраструктури цифрового маркетингу для бізнесу на основі цих інструментів.

Висловлюємо щиру вдячність Максиму Очередьку за долучення до освітнього процесу та сприяння професійному розвитку здобувачів вищої освіти!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */