Викладачі кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Державного університету «Житомирська політехніка» успішно завершили навчальний курс «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси» обсягом 120 академічних годин. Курс проводився з 5 березня по 21 травня 2025 року в межах весняного циклу тренінгів Української асоціації маркетингу, за результатами навчання якого викладачі Тетяна Завалій, Ганна Ткачук, Ангеліна Сотник, Володимир Виговський і Дмитро Бєляков отримали відповідні сертифікати.
Програма Курсу «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси» охопила низку вебінарів, які проводили фахівці-практики, та індивідуальну / групову роботу з опрацювання та обговорення матеріалів вебінарів / воркшопів, а також їх адаптації до освітнього процесу. Проблематика вебінарів від практиків охопила такі теми як: «Маркетингова воронка: метрики, аналіз та бізнес-рішення»; «20+ маркетингових каналів для e-commerce»; «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога»; «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси»; «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»; «Бренд говорить: як працювати з брендом»; «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»; «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»; «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати вашу подію»; «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій»; «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»; «Регуляції та стандарти якості маркетингових досліджень: ICC/ESOMAR, УАМ та міжнародні керівництва»; «Маркетингове планування: покрокова інструкція»; «Соціально-відповідальний маркетинг: практичні кейси». До вебінарів долучалися практики компаній «Bayadera», «Intectica group», «Lifecell», «OLX» (ТОВ «ЄМАРКЕТ Україна»), «PromoKiwi», «Research.ua», «Shop-Express» тощо.
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій висловлює щиру подяку Ірині Лилик, президентці ГО «Українська Асоціація Маркетингу», за організацію якісного навчального процесу та можливість професійного розвитку для викладацького складу Житомирської політехніки! Отримані знання дозволять викладачам кафедри підвищити якість викладання дисциплін маркетингового спрямування та забезпечити студентів найсучаснішими знаннями у сфері маркетингу та бізнесу.