Студентка ІІ курсу спеціальності 033 «Філософія» Вікторія Шульська здобула ІІ місце у номінації «Промоція читання» у Х Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів і промороликів «BookFashion».
Це конкурс для школярів і студентів зі створення і просування в Інтернеті рекламних роликів про книги і читання, який щорічно проводиться факультетом журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Керівниця конкурсної роботи, викладачка кафедри журналістики та філософських студій Надія Яблонська, зазначає, що ідею створення відеоролику сама Вікторія запропонувала дуже доречну й нині актуальну, бо серед мільйонів книжок зарубіжних авторів, доцільно таки надавати українським. Сама студентка і виступила головною героїнею, де своїми міркуваннями спонукає глядача до роздумів, чи варто захоплюватися світовими бестселерами, коли їх історії для нас далекі. Важливо, що ми маємо своє рідне, тому краще пізнавати українське через історії українських авторів.
Переглянувати конкурсну роботу можна за посиланням.