Початок реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ для вступників до магістратури та аспірантури 2025

Shares

З 2 до 23 травня триватиме реєстрація для участі в цьогорічних вступних випробуваннях до магістратури та аспірантури.

При вступі до магістратури у 2025 році необхідно скласти Єдиний вступний іспит (ЄВІ), а також Єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ) для деяких спеціальностей (Додаток 3).

При вступі в аспірантуру – Єдиний вступний іспит (ЄВІ) та Єдине вступне випробування (ЄВВ) з методології наукових досліджень.

Подати заявку можна особисто в університеті або дистанційно, надіславши всі дані на пошту приймальної комісії.

Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

 

СФОРМУВАТИ СКАН КОПІЇ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ:

Для того щоб успішно зареєструватися, вступнику / вступниці потрібно сформувати пакет документів, який має містити:

  • заповнену заяву-анкету (магістр, аспірант) для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
  • документ, що посвідчує особу, зазначений в анкеті-заяві;
  • документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документ, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документ про здобутий ступінь вищої освіти магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідкущодо планового строку завершення навчання та отримання диплома магістра у відповідному році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • фотокартку для документів (кольорову або чорно-білу) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.
  • Перед відправленням

Приклади та бланки заяв можна завантажити тут.

Для оформлення екзаменаційного листка необхідно заповнити заяву-анкету, де вказати:

  • населений пункт, у якому бажаєте складати ЄВІ/ЄФВВ (в Україні або за кордоном);
  • іноземну мову для складання ЄВІ;
  • назву(и) спеціальності ЄФВВ (можна обрати не більше ніж дві).

 ВІДПРАВИТИ СКАН-КОПІЇ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ 

Електронна адреса, на яку необхідно надсилати скан-копії документів для реєстрації – vstup@ztu.edu.ua. Перед відправленням листа радимо перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті, щоб не надсилати документи повторно.

ОТРИМАТИ СКАНОВАНУ КОПІЮ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО ЛИСТКА

Після перевірки надісланих документів представником приймальної комісії буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштою, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.

Для зареєстрованих учасників створюється особистий «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури/аспірантури» на сайті УЦОЯО. Доступ – за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

Якщо вступник не зможе взяти участь у тестуванні – слід не пізніше ніж за три тижні до дати іспиту надіслати до відповідного регіонального центру заяву про скасування реєстрації з підписом та екзаменаційний листок.

 ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ЄВІ ТА ЄФВВ 2025

Нагадаємо: якщо вступник / вступниця вибрав / вибрала два предметних тести ЄФВВ, тестування з яких відбуваються одночасно під час основної сесії, – Український центр оцінювання якості освіти визначить, яке з них він / вона проходитиме під час основної сесії, а яке – під час додаткової.

  • Після того, як отримаєте екзаменаційний листок або його сканкопію,  уважно перевірте зазначену в ньому інформацію. У разі виявлення помилок треба звернутися до приймальної комісії для з’ясування ситуації.
  • Не зволікайте – уважно ознайомтеся з вимогами до реєстраціїта подбайте про всі необхідні документи заздалегідь. Правильна та своєчасна реєстрація – перший крок до успішного вступу та професійного становлення.

 Детальна інформація на сайті Українського центру оцінювання якості освіти

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */