18 березня у Житомирській політехніці відбувся фінал хакатону Hack The FICT, присвячений сучасній електроніці та ІоТ.
Хакатон організований Інноваційним хабом Житомирської політехніки та факультетом інформаційно-комп’ютерних технологій за підтримки інвестиційної компанії BGV Group Management Геннадія Буткевича.
На участь у хакатоні подали заявки 11 команд. Після проміжного етапу відбору, де журі та ментори оцінювали проєкти, до наступного етапу пройшли 6 найкращих команд інженерів, інноваторів і розробників. Протягом трьох місяців вони працювали над реалізацією своїх проєктів за підтримки hardware та software експертів.
На Фінальному дні команди презентували прототипи власних розробок експертному журі.
З вітальним словом до учасників звернулися перший проректор Житомирської політехніки Оксана Олійник, керівник Інноваційного хабу Михайло Псюк і декан факультету інформаційно-комп’ютерних технологій Тетяна Нікітчук.
Архітектуру, функціональність і ринкову привабливість розробок, а також виступи команд оцінювало експертне журі:
- Калінкін Дмитро, співвласник компанії CERTA, інженер-схемотехнік і хардвер розробник;
- Савіцький Роман, Web and Mobile Sub Practice Leader в Infopulse, Part of TietoEvry Create, асистент кафедри інженерії програмного забезпечення;
- Корніюк Артур, Hokord limited, провідний інженер з електроніки, старший викладач кафедри комп’ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях;
- Миколайчук Вадим, DevOps Engineer в Sana Commerce, старший викладач кафедри комп’ютерної інженерії та кібербезпеки;
- Коломієць Роман, доцент кафедри комп’ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях.
Вітаємо переможців хакатону Hack the FICT:
1 місце – команда Funginest, яка створила систему для вирощування грибів в домашніх умовах. Вона дозволяє контролювати умови росту та забезпечує оптимальні параметри середовища для росту окремих видів грибів.
2 місце – команда Crutch Team, яка розробила систему моніторингу показників життєдіяльності рослини, зокрема рівня вологості ґрунту, освітлення, якості повітря та pH ґрунту, та мобільний додаток, який гейміфікує процес догляду за рослинами.
3 місце – команда StrormEnergy, яка реалізувала систему, що об’єднує вітрогенератори, сонячні панелі та акумулятори, для доступного та ефективного управління енергією.