Зустріч здобувачів освіти з представниками Aurora Group: перспективи працевлаштування та кар’єрного зростання

Shares

04 лютого 2025 р. в рамках науково-практичної співпраці Житомирську політехніку відвідали представники логістичної компанії Aurora Group – фінансовий директор Ольга Андріюк і HR-спеціаліст Аліна Бояркіна, – які провели вітальну зустріч зі студентами факультету бізнесу та сфери обслуговування. Присутні мали змогу ознайомитися з баченням компанії результативного шляху у сферу логістики, побудовою ефективних маршрутів для перевезення вантажів, особливостями координування роботи в процесі перевезення, впровадженням інновацій, зокрема інструменту штучного інтелекту (ШІ) в робочі процеси, та можливостями для молодих фахівців у сфері логістики.

У вітальній зустрічі взяли участь здобувачі вищої освіти 2–4 курсів освітнього ступеня «бакалавр» та першого року навчання освітнього ступеня «магістр» спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг» і 242 «Туризм і рекреація», а також співробітники кафедр фінансів та цифрової економіки (доц. Тетяна Мельник, доц. Вячеслав Ткачук), менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій (доц. Світлана Бірюченко), інформаційних систем в управлінні та обліку (проф. Ірина Жиглей, доц. Тетяна Назаренко), туризму та готельно-ресторанної справи (ст. викл. Діна Ярмолюк) і  психології та соціального забезпечення  (доц. Ірина Жалінська).

На початку зустрічі Ольга Андріюк, яка, до слова, є випускницею Житомирської політехніки, презентувала коротку довідку про компанію Aurora Group, що спеціалізується на організації вантажних перевезень автомобільним транспортом у напрямках: «Україна – Європа», «Європа – Україна» та внутрішніх перевезеннях по Україні. Для цього фахівці компанії реалізують 2 проєкти:

  1. проєкт «Експедиція» – виступають посередниками між клієнтами, які потребують перевезення, та перевізниками, координуючи роботу в процесі перевезення;
  2. проєкт «Перевезення» – виконують перевезення вантажу власним автомобільним транспортом, здійснюючи самостійний пошук замовників.

Спікери відзначили, що компанія приділяє особливу увагу підтримці та розвитку молодих фахівців. Зокрема, Aurora Group активно запрошує студентів взяти участь у:

  • різних видах практик з можливістю працевлаштування;
  • спільних зустрічах, лекціях, івентах, що будуть включати екскурсії сучасним офісом у м. Житомир, зустрічі з ТОП-менеджерами компанії на заплановані теми, відкриті лекції;
  • інкубаторі для новачків, де після цікавого навчального інтенсиву кожен зможе випробувати себе на посаді менеджера з логістики, пройшовши 1–2-місячне стажування.

Аудиторія мала можливість поставити запитання спікерам. Зокрема, здобувачів цікавили: унікальність їх власної CRM-системи, впровадження штучного інтелекту (ШІ) в систему навчання, для оптимізації робочих процесів, прогнозування умов ринку, особливості застосування принципу прозорості (транспарентності) у плануванні розміщення офісних зон, система прогресивної заробітної плати та ін.

Гостями презентовано новий проєкт «Школа логістів» для студентів, які хочуть побудувати кар’єру в логістиці, та працівників інших логістичних компаній України. Цей проєкт буде діяти на базі навчальної платформи компанії Aurora Group та матиме на меті 1–2-місячне навчання та підготовку майбутніх спеціалістів у сфері логістики під наглядом професійних менторів і кураторів. Запуск цього проєкту очікується вже у поточному році.

Особливий інтерес у присутніх викликали історії успішного кар’єрного зростання від провідних фахівців, починаючи з моменту знайомства з компанією на індивідуальній співбесіді до виконання поточних завдань і здобутої на даний момент посади.

Центр розвитку професійної кар’єри у особі керівника Вячеслава Ткачука висловлює щиру вдячність представникам компанії за підготовлену презентацію Aurora Group, запропоновані перспективні напрями співпраці між логістичною компанією і Державним університетом «Житомирська політехніка».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */