Студентська наукова діяльність відіграє важливу роль, адже спрямована на вирішення низки кризових явищ і викликів, з якими сьогодні стикається Україна. Розвиток наукової діяльності здобувачів вищої освіти відбувається в рамках реалізації освітнього процесу Державного університету «Житомирська політехніка» і здійснюється, зокрема, через діяльність наукового гуртка кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій.
10 грудня 2024 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи», яке було присвячено аналізу внутрішньої нормативної документації Державного університету «Житомирська політехніка», зокрема, у сфері забезпечення якості та доброчесності освітньо-наукового процесу.
Для розгляду поставлених питань було запрошено начальника відділу моніторингу та забезпечення якості, к.е.н., доц. кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Ігоря Світлишина. До участі в засіданні наукового гуртка долучилися здобувачі вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», а також освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент».
Ігор Світлишин представив основні документи, що регулюють наукову, науково-технічну та інноваційну діяльності, зокрема Положення про відділ аспірантури та докторантури Державного університету «Житомирська політехніка», Положення про науково-дослідницький сектор університету, Положення про спеціалізовані вчені ради, які діють в університеті та деталізував Положення про науковий гурток кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи» та визначив його місце в наукової діяльності університету. Окрему увагу приділив питанням академічної доброчесності при здійсненні наукових досліджень.
Висловлюємо подяку Ігорю Світлишину за змістовну доповідь та бажаємо здобувачам вищої освіти плідної, якісної та доброчесної наукової діяльності!