Перемога студентів-маркетологів Житомирської політехніки у XІІ Всеукраїнському онлайн-конкурсі рекламних проєктів

Shares

28 листопада 2024 року на базі Хмельницького національного університету відбувся XІІ Всеукраїнський онлайн-конкурс рекламних проєктів в наступних номінаціях: патріотична та соціальна реклама, комерційна реклама та формування особистого бренду.

У номінації «Патріотична та соціальна реклама» ІІ місце здобув рекламний проєкт під назвою «Help Ukraine», який був підготовлений студентами освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» Антоневською Анастасією (МА-1) і Пархомчук Іриною (МА-2) під керівництвом викладачів кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій к.е.н., доцента Ткачук Ганни та к.е.н., доцента Сотник Ангеліни.

Вітаємо переможців Антоневську Анастасію та Пархомчук Ірину та їх наукових керівників і бажаємо подальшої плідної співпраці та нових звершень у сфері маркетингу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */